ads

Khamis, 28 Mac 2013

01 di pengerang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

01 di pengerang - Google Blog Search


Cipan, Tapir & Tenuk (C++): Siapa Untung <b>Di Pengerang</b>?

Posted: 21 Jan 2013 02:34 AM PST

Bhai... Nih aper citer kat Pengerang nih... Bukan main gempak itu hari diorang siap kempen dan lancarkan serta sign MOU berbagai di Pengerang.... La nih nampak maca ader tanda-tanda nak terbongkang... Hahaha

BASF ngan Petronas pon tak dapat cari jalan tengah dalam kerjasama... Walhal itu hari beriya-iya kecoh dan gempak pada launching RAPID...

Nampak macam samer jer dengan aper yang telah berlaku kat Mersing... Ala... Projek Laguna Mersing tue ... Yang ini pon terbongkang gak... Macam mana tak terbongkang... Ader puak yang dok berkira-kira untung besar... Laba besar... Belum aper-aper dah bagitau nak pow itu ini begitu begini ...

Bukan kecik punya worang bhai... Level tinggi... Ader kuning lagi... Hahaha.. Nak cakap payah... Tak cakap kalu lagi payah...

Hahaha... Sendiri mau ingat la bhai... Hahaha... Gua rasa lu boleh agak siapa itu orang kan.... Hahahaha... So... Siapa yang untung di Pengerang nih???

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved