Rabu, 24 April 2013

01 di pagoh - Google Blog Search

01 di pagoh - Google Blog Search


REZAB Tanah Melayu: Muhyiddin yakin sokongan solid <b>di Pagoh</b> <b>...</b>

Posted: 19 Apr 2013 08:08 AM PDT

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin yakin menerima mandat yang solid daripada para pengundi di Parlimen Pagoh. Beliau akan mengemukakan borang pencalonannya esok bertempat di Kompleks Sukan, Kg Raja, Pagoh. Selain itu, dua DUN yang terletak di dalam Parlimen Pagoh masing-masing akan diwakili oleh Hj. Ismail Mohamad, Ketua Pemuda Pagoh (muka baru) bagi DUN Bukit Serampang dan bagi DUN Jorak Datuk Dr. Shahrudin (penyandang) kerusi Barisan Nasional.
Selesai solat Jumaat di masjid Kg. Simpang Baba, TPM menyampaikan ucapan ringkas meminta umat Islam bersatu padu dan mensyukuri nikmat keamanan, keselamatan dan kesejahteraan yang dikecapi oleh negara ini yang dianggap sebagai baldatun tayyibatun warobbun ghaffur.

REZAB Tanah Melayu: Kisah gadis misteri <b>di PAGOH</b> sudah terjawab

Posted: 20 Apr 2013 10:32 AM PDT

SEMALAM blog ini memaparkan kisah GADIS MISTERI  yang tiba-tiba muncul di PAGOH dalam kesibukan kempen PRU 13. Siasat punya siasat rupa-rupanya budak media dari RTM, bukannya REZAB Tanah Melayu tetapi Radio Televisyen Malaysia......Hok aloh!!!
Ikuti kisah lanjut gadis ini esok...


Gambar di bawah ialah calon-calon BARISAN NASIONAL bagi Parlimen Pagoh, DUN Bukit Serampang dan Jorak.


Gambar bawah dari kiri : Tiga calon parti pembangkang dari PAS dan PKR yang bakal kehilangan wang pertaruahan kerana akan kalah bertanding di DUN Jorak, Bukit Serampang dan Parlimen Pagoh pada 5 Mei 2013 nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads