Selasa, 21 Mei 2013

01 di kota tinggi - Google Blog Search

01 di kota tinggi - Google Blog Search


.osman yusoef.: GAMBAR : Lelaki mandi <b>di</b> air terjun <b>Kota Tinggi</b>

Posted: 14 May 2013 09:27 PM PDT

Busy gamaknya si Seman ni sampai berbulan-bulan tak update blog. Ntahlah, aku rasa macam dah tak tau nak update menda. Hilang dah semangat untuk berblog bila adanya medium lain untuk bercerita. Cuma blog ni best dia sebab boleh bebel panjang-panjang. 
Haritu member aku dari KL datang JB, pastu bawa lah dia jenjalan dekat air terjun Kota Tinggi ni.  Kiranya ni kali kedua aku pergi ke air terjun tu. First time dulu masa sekolah rendah, yang aku ingat aku tangkap ketam batu dekat air terjun ni, pastu masuk dalam botol air konon-konon nak bela, tapi esoknya dah mati. LOL
So kitorang gerak pagi dalam pukul 9 macam tu. Sebab malas nak pergi weekend takut ramai orang, so kitorang pun pergi hari Isnin. Memang tak ramai orang langsung. Sampai sana baru ada dalam 2-3 kereta je. Jauh juga dari UTM ni ada lebih kurang 1 jam. 
Entrance untuk ke Kota Tinggi Waterfall Resort. Nampak betapa kehadiran kami disambut dengan penuh kesunyian

Sebelum masuk tu kena bayar fee entrance dekat pak guard. Harga tiket aku rasa memang mahal sebab Kota Tinggi ni aku rasa macam tak besar sangat kalau compare dengan Gunung Ledang. Harga tiket:

RM 3.50 untuk kanak-kanak
Kenderaan kereta RM 3, motosikal RM 1.
Posing depan air terjun sambil buat muka konon gangster padahal k-pop
Lelaki yang hebat mestilah mendaki ke puncak air terjun yang tertinggi. LOL. Muka acah-acah teruja menantikan cabaran yang bakal ditempuh di puncak air terjun. 
Tetiba dah masuk dalam air terjun. Bajet macam gambar kompilasi sepanjang berada disana. Eh actually aku nak masuk gambor kengkawan aku tapi sebab macam-macam gaya, ada gwiyomi lah, maka untuk mengelakkan carutan di kemudian hari maka tak jadi upload.
Eh letak lah sekeping gambar ke...
Caption gambar : Carilah bakal suami yang menutup aurat walaupun ketika mandi di air terjun
So kesimpulannya, air terjun Kota Tinggi ni boleh tahan best lah cuma harga tiket mahal. Eh pastu dekat sini ada gelongsor , tapi sebab nak main gelongsor tu kena ada pelampung, dan pelampung tu kena sewa, tak dan lah teman nak main sekali.
Pastu toilet dia boleh kata ketegori buruk lah. Eh kita nak cerita ada lelaki mandi bogel dekat toilet tu okay! Selamba je dia mandi tak tutup pintu, pastu dah lah bogel tak pakai hape pon!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads