Isnin, 13 Januari 2014

01 di parit sulong - Google Blog Search

01 di parit sulong - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di</b> parit sulong - Google Blog Search

Posted: 11 Jan 2014 11:19 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

PORTAL FELDA <b>LOK HENG</b> BARAT: Kemudahan Utama <b>Di</b> Felda

Posted: 21 Aug 2013 08:00 AM PDT


Felda Lok Heng Barat Kota Tinggi Johor adalah merupakan satu kurniaan Allah kepada warga penghuninya yang tinggal di sini. Diberikan keamanan, ketenangan, kemajuan serta keceriaan yang mampu memberikan ketenangan berbanding kesibukan kota. Terdapat pelbagai kemudahan yang disediakan kepada warga Felda sebagai memenuhi keperluan harian
Pejabat Felda Lok Heng Barat Kota Tinggi Johor

 Masjid Al Firdaus Felda Lok Heng
 Sek. Keb. Lokhman Hakim Felda Lok Heng
 Sekolah Agama Felda Lok Heng
 Dewan Serbaguna Felda Lok Heng Barat
 Padang Futsal Felda Lok Heng Barat
 Bangunan GPW Felda Lok Heng Barat / Homestay
 Klinik Kesihatan Felda Lok Heng
 Sekolah Menengah Lokhman Hakim Felda Lok Heng
 Koperasi Felda Lok Heng Barat
Pondok Polis Felda Lok Heng
Segala kemudahan dan infrastruktur ini sangat memainkan peranan penting dalam memajukan Felda Lok Heng khususnya dalam menjalani keperluan harian yang lebih sempurna dan terjamin.

BLOG JOHOR: 01 <b>di lok heng</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Dec 2013 07:17 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Pemuda <b>Gelang Patah</b> Sedia Bantu YB – Fakrul Zafran | JTimes

Posted: 24 Dec 2013 06:48 AM PST

Gelang Patah : Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Gelang Patah melaluai Naib Ketua Sdr Fakrul Zafran memberi jaminan akan menyokong dan membantu setiap program YB Dr Hj Zaini Hj Abu Bakar selaku wakil rakyat DUN Nusajaya yang mewakili Barisan Nasional.

Beliau menyifatkan program sehari bersama YB Nusajaya yang di buat oleh YB Dr Hj Zaini Hj Abu Bakar selaku wakil rakyat DUN Nusajaya adalah program yang akan memberi manafaat kepada rakyat dan parti khasnya kerajaan Barisan Nasional dalam usaha untuk merampas kembali Parlimen Gelang patah dan mengambil Dun Skudai yang di menangi oleh calon parti DAP pada PRU13 yang lepas.

Bagi Pergerakan Pemuda UMNO program turun padang dan program yang tidak formal menjadi agenda utama untuk merapatkan diri dengan golongan muda sejajar dengan apa yang di kehendaki oleh Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia .

Homestay Felda <b>Lok Heng</b> Barat - portal felda <b>lok heng</b> barat - Blogger

Posted: 09 Nov 2013 02:30 PM PST

Salam Sejahtera & Salam 1 Malaysia
Felda Lok Heng Barat telah merasmikan pembukaan Homestay terbaru kepada semua pengunjung dan pelawat yang bertandang dan ingin menginap di Felda Lok Heng Barat, Kota Tinggi, Johor.
Homestay yang juga merupakan bangunan GPW ini baru siap dibina dengan memiliki 2 ruang bilik yang sangat luas, ruang bilik solat, ruang mesyuarat, ruang dapur dan bilik air. Dengan hiasan yang cantik dan menarik pasti memberi keselesaan dan kepuasan kepada pengunjung yang menginap di sini.
Ruang tamu ini sesuai untuk majlis mesyuarat, taklimat, majlis makan dan pelbagai
 Bangunan homestay ini memiliki 2 ruang bilik tidur yang mana setiap satu bilik berkeluasan anggaran 10 kaki X 20 kaki
Homestay Felda Lok Heng Barat ini bukan saja merupakan bangunan baru, malahan lengkap dengan kemudahan seperti dapur, televisyen, peti sejuk dan meja mesyuarat.

Rekabentuk tandas yang cantik dan sentiasa bersih
Keselesaan dan keselamatan pengunjung adalah terjamin disini, dengan anggaran kapasiti pengunjung dalam satu-satu masa sekitar 30 orang. Ianya amat berbaloi bagi anda yang bermalam disini di mana lokasi homestay yang sangat dekat dengan masjid, kedai makan, kedai runcit, perkhidmatan teksi, pasar malam, serta merupakan lokasi paling strategik di dalam Felda Lok Heng Barat.

Para pelajar USM bergambar dihadapan Homestay Felda Lok Heng Barat

Homestay Felda Lok Heng Barat ini dijangka bakal dikunjungi oleh ramai pengunjung luar samada pelancong asing, felda-felda luar, individu persendirian, mahupun pelajar-pelajar universiti. Admin sempat merakamkan gambar kenangan para pelajar Universiti Sains Malaysia (USM) semasa kajian lapangan mereka di Felda Lok Heng Barat berkaitan Kajian Kemenangan AKKF Felda Lok Heng Barat. Apa yang menariknya, mereka amat berpuas hati dengan layanan dan komitmen yang diberikan oleh pihak pengurusan malahan seluruh warga Felda Lok Heng Barat dalam menjayakan misi kajian AKKF mereka sepanjang berada di sini.
Sebarang Tempahan / Pertanyaan Boleh Hubungi :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads