Rabu, 23 April 2014

01 di muar - Google Blog Search

01 di muar - Google Blog Search


apa nak jadi pentadbiran agama <b>di muar</b>, perkara salah dan <b>...</b>

Posted: 07 Apr 2014 12:49 AM PDT



Bendera songsang dan salah di depan mata pun tak boleh nampak? iNILAH PERKARA yang perlu di UPGRADE . Semenjak menjadi Bandar DiRaja banyak perkara yang masih ketingalan,CUMA YANG UPGRADED yang jelas adalah Istana Muar dan landscape kawasan laluan Sultan yang menampakkan ini Bandar di Raja.

SELAIN dari itu, minta maaf saya cakap (jangan marah orang Muar ya, saya pun anak Jati Muar dari Kg Temiang) YANG NAMPAK BERKEMBANG PESAT selain Istana ialah aktiviti PONDAN yang SEMAKIN BERLELUASA. Menurut saudara Faizal Z, Wan Z dan Ali Sb__,sekarang mereka mengelar diri mereka "Pondan DiRaja Johor(PDRJ)" sempena mengambil berkat Bandar Muar dinaik taraf menjadi Bandar DiRaja agaknya.







(gambar pondan hanya hiasan)
YANG MENYEDIHKAN, mereka "menjalankan aktiviti" tidak jauh dari Istana dan Pejabat Agama Muar. Macam "terlindung atau dilindungi" aktiviti Pondan di Muar.
Saya berharap Pihak Berkuasa terutamanya Pejabat Agama Muar bertindak segera "DITAKUTI FITNAH YANG MENGKAITKAN PONDAN DAN ISTANA" akan timbul kerana Pondan semakin hebat, bergaya dan garang di Muar (kalau tak percaya tanyalah sdr Ali sb__, Faizal Z dan Wan Z- ini semua sahabat mereka).
YA ALLAH Selamatkan Negeriku....jangan jadikan mereka seperti kaum Nabi Lut!!!

sumber

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.
Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.
Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian editor kami, Kita Bantai Dot Info.

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads