ads

Jumaat, 7 Oktober 2011

01 di parit yani - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di parit yani - Google Blog Search


ANGKATAN MUDA keADILan CABANG <b>PARIT</b> SULONG: AMK <b>PARIT</b> SULONG <b>...</b>

Posted: 19 Dec 2008 06:40 AM PST

Sekali lagi Angkatan Muda Keadilan Bahagian Parit Sulong telah berjaya mengadakan pentas anak muda dan kali ini telah diadakan pada 12-12-08 jam 9-00 malam bertempat di Sri Medan Batu Pahat, Johor. AMK telah menjemput Y.B Nik Nazmi Nik Ahmad Adun Sri Setia & Setiausaha Politik MB Selangor sebagai pidato. DI dalam pidatonya Y.B Nik Nazmi Nik Ahmad telah menyampaikan isu-isu politik yang terkini yang sedang berlaku di Malaysia. Y.B Nik Nazmi Nik Ahmad juga telah menyampaikan isu-isu yang berlaku di selangor dan memberi tahu kemudahan-kemudahan dan apa juga bantuan yang telah diberikan kepada seluruh rakyat selangor yang berkelayakan tanpa mengira bangsa, ugama dan politik sejak ianya diperintah oleh Pakatan Rakyat yang terdiri daripada Keadilan, Pas dan Dap.

Walaupun kawasan sri medan adalah salah satu kawasan kubu kuat Umno / BN di Johor namun kehadiran daripada penduduk-penduduk berdekataan sri medan seperti parit yani, parit sulong dan peserai amat menggalakkan, bagi kehadiran daripada penduduk-penduduk sri medan sendiri turut tidak menghampakan, ini membutikan bahawa sokongan yang diberikan kepada Pakatan Rakyat bertambah untuh dan teguh dariapda masyarakat di sini, keseluruhan kehadiran pada malam itu lebih kurang 250 orang. Pada malam tersebut yang turut memberi pidato ialah Ketua Bahagian Parti Keadilan Rakyat Bahagian Parit Sulong saudara Hasmi Hashim dan Setiausaha Angkatan Muda Keadilan Bahagian Parit Sulong saudara Mohd Zamir Missran.

01 di chaah johor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di chaah johor - Google Blog Search


Kek Fondant dan Cupcake untuk Majlis Perkahwinan Farah

Posted: 17 May 2010 05:48 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Salam semua... ini pula koleksi gambar di Majlis Perkahwinan Farah Aina & Khairuddin di Chaah, Johor pada penghujung bulan lepas..... Farah telah menempah pakej pelamin termasuk kek perkahwinan fondant + cupcakes bertemakan ...

01 di segamat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di segamat - Google Blog Search


Alia JusTea: <b>Di Segamat</b> lagi

Posted: 18 Sep 2011 02:39 AM PDT

hye there..Alhamdulillah, alia dah pun selamat sampai kat Segamat ni pukul 4 petang tadi.. takut jugak drive dalam hujan, tapi syukur sangat-sangat sebab dah pun sampai kan?

balik kampus ni pun semata-mata nak exam je. datang untuk ambil paper. so..first paper alia untuk esok BEL311. korang..doakan alia boleh jawab oke.

then, ingat nak terus balik je.. HOHO..tapi tak tahu lagi kena berdiskusi jugak dengan kawan-kawan, sama ada balik esok atau selasa pagi.. minggu ni haruslah alia balik sebab :
1) nak tengok wayang*again~
2) nak pergi kenduri kawin sedara
3) suka hati lah

teheee...

p/s: sekarang tengah tunggu zura datang bilik. nak makan. laparrrrr~

Maaf Jika Ada Typo, Keyboard Rosak Kot.. Hik3 ^^

01 di batu pahat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di batu pahat - Google Blog Search


Halal * Delicious * Nutricious: Kelas Coklat <b>di Batu Pahat</b>

Posted: 17 Sep 2011 09:25 PM PDT

salam semua..

kelas Coklat di Batu Pahat akan mula di adakan pada 25 sept 2011 khas untuk pakej lengkap.

Tarikh lain adalah seperti berikut:

Easy choc - Setiap Sabtu :

1, 8, 15, 22, 29 Okt 2011

RM 150/sesi (10pg - 1ptg)

4 resepi 1 teknik

Kelas choc lengkap - Setiap Ahad :

     25 Sept @ 2, 9, 16, 23, 30 Okt 2011
    RM 250/sesi (9.30pg - 4ptg)    
   6 resepi 2 teknik


untuk mendaftar / membuat sebarang pertanyaan hubungi mardhiah 019-7730126


Lokasi kelas kg istana batu pahat!!!


Daftar segera!!!

01 di pasir gudang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di pasir gudang - Google Blog Search


Kerja Kosong Panasonic AVC Networks Johor Malaysia Sdn Bhd <b>...</b>

Posted: 22 Sep 2011 08:21 AM PDT

Advertisment


Panasonic AVC Networks Johor Malaysia Sdn Bhd is part of the Panasonic Group of Companies in Malaysia known for our Panasonic brand, we are totally committed in bringing quality audio products to our customers. Through innovative products and efficient customer service, we are set on giving our very best to ensure the highest possible standards are maintained at all times.

Inspite of the unfavourable global economic condition , our multinational is embarking on rapid growth and development to cater for the sales demands and are offering suitably qualified individuals the opportunity to join the team of skilled workforce in the following categories to meet these positive growth and expansion :-

ACCOUNTS / COSTING EXECUTIVE
(Pasir Gudang)

Responsibilities:

  • Able to prepare financial accounting & reports.
  • Model costing calculation / preparation & cost analysis.

Requirements:

  • Candidate must possess at least a Professional Certificate, Diploma, Degree in Finance/ Accountancy or equivalent.
  • Experience in AP/ AR & Treasury, to assist in inventory closing, costing standard accounts.
  • Understanding / Familiar with banking procedure and funding process.
  • Experience in Manufacturing Accounting is desirable.

Interested candidates are invited to apply online or log on to http://careers.panasonic.com.my/

Qualified candidates are invited to send your application online or via mail to the below address.

Recruitment Section
Panasonic AVC Networks Johor Malaysia Sdn. Bhd. (Co: 209936-T)
(Formerly Known as Matsushita Audio Video (M) Sdn. Bhd.)
IE Plo 460 Jalan Bandar
81700 Pasir Gudang
Johor

Advertisment

Incoming search terms:

  • kerja kosong di pasir gudang 2011
  • Jawatan kosong di pasir gudang
  • jawatan kosong di pasir gudang october 2011
  • jawatan kosong panasonic pasir gudang
  • kerja kosong di pasir gudang johor
  • o Panasonic logo
  • panasonic
  • panasonic avc networks johor malaysia
  • visi panasonic johor malaysia

01 di parit raja - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di parit raja - Google Blog Search


Ini Kisah Aku dan Dia: Kenapa <b>Parit Raja</b>?

Posted: 05 Oct 2011 03:41 AM PDT

Assalamualaikum

-walaweh...dah lama xnulis blog ni...biasalah lepas LI bz wat novel..baru siap satu chapter..sabaq na..xlama lagi release...lepas tu dpt panggilan mengejut masuk Uni...weee...u ol.. i dah kat UTHM dah ni..

-entry ni sudah tentu aku nak cer pasal keunikan suasana baru di Parit Raja...aku sgt baru kot kat sini...3 minggu je baru..

-Majoriti org parit raja adalah Jawa totok...tue sbb aku amik kelas bahasa asing...Bahasa Jawa..heehuuu...senang nak pikat anak dara jawa sini..orak entok orak entok..gedi kabeh! huahua..aku ckp mcm ni je pun terus org cafe rapat ngan aku..petik jari terus ckp..3 min nasi adik siap...pergh..org lain kene tunggu sejam..

-Makanan bungkus kat dlm UTHM ni mane ade pakai polistrin putih tu...sume pakai bekas kek coklat yg mak aku selalu gune tu...bekas microwave..

-Orang parit raja ade basic agama islam dan bahasa arab yg kuat...even bilik2 di library UTHM menggunakan istilah arab...bilik iqra misalnya merupakan box kecik untuk surf tenet...bilik hikmah merupakan bilik perbincangan untuk 4 org...bilik usrah untuk bilik perbincangan 8 org...

ok ni je kot...nnt ade ape nak tambah aku edit la post ini...doakan saya dipermudahkan segala urusan perjuangan di sini k...Assalamualaikum

01 di permas jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di permas jaya - Google Blog Search


HAIRIEcerulean: Ramadahan pertama 2011: Bazar Ramadhan <b>...</b>

Posted: 01 Aug 2011 08:26 PM PDT

Assalamualaikum kawan-kawan blogger, alhamdulillah hari ni dah masuk hari kedua bulan Ramadhan. Macam mana puasa anda?okay?Hari ini aku nak kongsi foto bazar Ramadhan di Pekan Parit Sulong yang aku pergi semalam.
Panorama Bazar Ramadhan di Pekan Parit Sulong
Niat nak beli juadah untuk berbuka puasa di bazar, nak beli kuih kole kacang, cendol cincau dan juga ayam percik. Tapi yang aku dapat beli ayam percik sahaja. Kenapa?aku tak tahu, mungkin tak ada orang yang buat kuih kole kacang tu dan juga cendol cincau tu ramai sangat orang jadi kau tak belilah. 
Jam 6 petang aku sampai dan ramai sangat orang. Aku naik ke Bazar Niaga bersebelahan dulu sebab nak tangkap gambar pandangan keseluruhan tapak bazar Ramadhan ni. Persediaan untuk projek akhir semester hadapan! Aku sempatlah tangkap beberapa foto manusia/orang yang aku kenal dan nampak dari atas. 
Ayam percik RM1 sebatang. Ramai yang tunggu. Kalau di Shah Alam, nak dapatkan ayam percik RM1 pun susah. Sini je yang ada (^__^) 
Ada seorang artis tu kata nak turun bazar tapi tak jumpa. Eh! ada lagi seorang artis dan aku sempat juma yang sorang ni tapi beliau datang dengan maknya.
Man Yusoef ni la yang aku tak jumpa. Sambil-sambil aku tangkap gambar dari atas tu, aku ingat dapat nampak Man sekali tapi tak ada rezeki nak jumpa. Maklumlah dah popular kan (^__^). Jom singgah blog dia: http://www.manyusoef.blogspot.com/
Aslann As atau nama sebenar Mazlan Bin Md Nor je yang aku jumpa. Itu pun tak boleh lama. Kami terserempak di tengah-tengah kesibukan manusia. Meh singgah blog beliau: http://aslannosf.blogspot.com/
Pernyataan yang tak boleh diterima! HAHA 
Cantik bergaya pergi bazar (^__^) 
Baju biru belang oren ngan baju merah tudung merah jambu yang aku fokus.
Baju biru cair dan baju merah tudung kelabu yang difokus! Dah tak ada kerja ke apa aku ni! (^__^) 
S E K I A N   T E R I M A   K A S I H

01 di muar - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di muar - Google Blog Search


Teratakarmo: Hari Raya Pertama <b>Di</b> Pantai Layang <b>Muar</b>

Posted: 02 Sep 2011 09:10 PM PDT

Tahun ini Hari Raya aku sekeluarga disambut di Kampung Orang rumah aku kat Pantai layang MUAR. Semua adik beradik orang rumah aku berkumpul kecuali adik beliau yang BONGSU tak dapat cuti sebab baru dapat kerja. Terasa gak kurang sorang, kalau ada mesti lagi kecoh..hehe. Memang seronok berhari raya dikampung dengan keadaan sekeliling yang dipenuhi dengan kehijauan dan kemerahan buah rambutan..

TEMA BAJU HARI RAYA TAHUN 2011 TEMA ROJAK..
Seperti biasa Salam Hari Raya dah menjadi kewajipan di Pagi Hari Raya. Suasana seperti biasa kebanyakannya akan membangkitkan suasana gembira dan sedih kerana berjaya mengharungi puasa dan saat saat ampun maaf dipohon. Touching you..Macam aku lagilah, namun airmata jantan tetap aku pertahankan dari menitis mengenangkan dah dua kali Hari Raya tak balik kampung. Terkenang Ibu dan bapa aku kat kampung..huhu.

ORANG RUMAH DAN ADIK BERADIK BERAYA SAKAN DENGAN RAMBUTAN
 WAJAH KEPENATAN SEHARIAN JALAN BERHARI RAYA
Namun satu yang sentiasa ada setiap kali Syawal bermula adalah Majlis kunjung mengunjung rumah saudara Selepas sembahyang hari raya. Yang paling suka dah tentu anak-anak aku sebab masa nilah masing-masing buat collection..hehe..teringat aku masa kecik-kecik dulu, lepas Sembahyang Hari Raya jerr berpakat dengan kawan-kawan pergi berkunjung rumah orang cari duit raya..orang yang kitaorang tak kenal pun kitaorang layan..hehe.

AKSI BERHARI RAYA RUMAH SANAK SAUDARA..NAJWA, WIFE & NAJMI

SEHARI 5 KALI MAKAN LAUK RAYA..ADOIIYAII
Kemeriahan Hari Raya  pertama memang best sebab boleh makan macam-macam..hehe..Hari Raya pertama kebiasaannya hidangan rendang, kuah kacang, masak lodeh dan nasi impit menjadi menu utama. Aku tak masak pun sebab aku simpan tenaga untuk masak pada Hari Raya kedua. Jadi tunggu entri seterusnya Hari Raya Kedua Mari masak memasak bersama JEJAI..miahaha
 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved