ads

Ahad, 28 Oktober 2012

01 di kota tinggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di kota tinggi - Google Blog Search


Jawatan kosong 2012 <b>di</b> Majlis Daerah <b>Kota Tinggi</b>

Posted: 23 Oct 2012 12:53 AM PDT

jawatan kosong 2012 Majlis Daerah Kota Tinggi

Jawatan kosong 2012: Pada awal penubuhan Majlis Daerah Kota Tinggi dikenali sebagai Lembaga Bandaran di mana sebahagian Pentadbiran adalah di bawah pentadbiran Pihak Kerajaan. Pada 01 April 1961, Lembaga Bandaran telah ditukar kepada Majlis Bandaran di mana keseluruhan pentadbiran menjadi Badan Berkanun dan Kewangan Berautonomi serta mendapat bantuan pemberian dari Kerajaan Negeri.

Pada 01 Januari 1977, Majlis Daerah Kota Tinggi melalui penyusunan semula Penguasa-Penguasa Tempatan di Malaysia Barat dengan menyatukan beberapa buah Penguasa Tempatan mengikut kuasa yang diberikan di bawah Seksyen 10 Akta Kerajaan Tempatan 1976 (Akta 171) (Peruntukan-Peruntukan Sementara) 1973 untuk diterbitkan dalam satu Lembaga Pengurus.

Majlis Daerah Kota Tinggi dengan ini mempelawa warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang
daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan untuk memohon jawatan yang berikut:-

1. PEMBANTU AM PEJABAT – GRED N1  (jawatan tetap)

CARA MEMOHON

(a)Permohonan hendaklah menggunakan borang yang boleh didapati di pejabat Majlis Daerah Kota Tinggi pada waktu pejabat dengan dikenakan bayaran RM1.00.

(b)Borang permohonan mestilah disertakan dengan salinan kad pengenalan, sijil kelahiran dan sijil-sijil persekolahan, kelulusan akademik serta sekeping gambar berukuran pasport. Semua dokumen hendaklah di SAHKAN daripada salinan asal.

(c)Permohonan dari pegawai-pegawai sedang berkhidmat dengan Kerajaan/Penguasa Tempatan/Badan Berkanun hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut Perintah Am Bab "A" Bil.17.
(d)Borang-borang permohonan hendaklah diiisi dengan lengkap dan dihantar kepada:-

Yang Dipertua
Majlis Daerah Kota Tinggi
Jalan Padang
81900 Kota Tinggi

Tarikh akhir permohonan: 2 Nov 2012

Sila klik sini untuk maklumat penuh dan sumber iklan jawatan kosong 2012 ini.
Sila klik sini untuk muat turun borang permohonan.

———————————————————————————————-

Jgn ketinggalan utk mendapatkan pemberitahuan jwtn kosong di negeri anda.Isikan langganan email di sini
->> http://bit.ly/QH82aX

———————————————————————————————–

Jawatan Kosong 2012

from your own site.

01 di bekok - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di bekok - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di bekok</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Oct 2012 09:04 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di bekok</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Sep 2012 09:22 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di bekok</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Sep 2012 09:46 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di bekok</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Sep 2012 09:06 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di bekok</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Jul 2012 09:31 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

huhuhahaYANTIE: Picture:Induksi part 1 <b>di bekok</b>!

Posted: 16 Jul 2012 06:49 AM PDT

Semalam aku dah update pasal cerite di bekok kan?hari ni seperti di janjikan, marilah kita layan gambar..baru amik kat zira..nasib baik lah sebelum handphone aku rosak, sempat bluetooth gambar kat handphone zira..sekarang?layanzzz
kat admin mase nak tunggu bas
yay, naim pendek dari kitorang!=p

bersama timbalan presiden...
akibat kehujanan barang-barang terpakse dipindahkan ke gazebo

adik-adik part 1 yang bertungkus lumus menyiapkan menara..
   Saya di hiasi latar semak samun..haha
 al nur hidayat yang sudah bertukar menjadi zombieee~~
 Kami puteri kambing..ahaks(kambing kan tak boleh kene hujan..=p)
 mr presiden dan gel rambutnya yang terbaru!!...
Mr L..yang bersemangat bagi talk..

OK stop..nampak ye muka kepenatan di situ....
maka berakhirlah update ku pasal induksi part 1...until then see ya next post!

Maaf, jika ayat aku agak kasar.

BLOG JOHOR: 01 <b>di bekok</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Jun 2012 09:07 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

PEZOL STYLEZ: BERCANDA <b>DI</b> AIR TERJUN <b>BEKOK</b> PART 3 <b>...</b>

Posted: 28 May 2012 08:03 AM PDT

Part yang paling aku suka...mandi time !! yeahhh!!
Excited sangat nak mandi air terjun kan...giler kau..sejokkkkkk!!
Tergetar-getar gak bila masuk air tuh..tau-tau la kan air bukit.
Memang puas gile..aku berenang ke sana ke mari
Segala jenis terjunan bagai sume kitorng buat...walaupun lompatan tak dpt markah penuh juri
Sekurang-kurangnya dpt gak lepaskan tekanan buat final projek sarjana muda
overall memang syiokkkkkk abes lah !!
Entry lepas yang mungkin korang tak tengok lagi. Jom terjah jap !!

BLOG JOHOR: 01 <b>di bekok</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Jun 2012 09:06 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

PEZOL STYLEZ: BERCANDA <b>DI</b> AIR TERJUN <b>BEKOK</b> PART 2 <b>...</b>

Posted: 27 May 2012 08:47 PM PDT

Ok dah masuk part ke-2...hehehe;p
Sampai saja kat sne masa on the way nak pergi naek atas air terjun, kitorang terjumpa batu berdiri
Alamak hebatnye...terpegun seketika tengok batu boleh berdiri nih.
Yelah benda baru tengok kan..entah sapa la yang rajin p dirikan batu atas batu ni.
Maybe pengunjung kat situ tak tahu nak wat apa dah, tu yang pi cari batu duk susun2 atas batu.
Tapi ok gak..ada daya penarik kat situ..

BLOG JOHOR: 01 <b>di bekok</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Aug 2012 09:32 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Posted:

[unable to retrieve full-text content]

01 di johor bahru - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di johor bahru - Google Blog Search


Remaja Maut jatuh tingkat empat <b>di Johor Bahru</b> | boyzonne <b>...</b>

Posted: 04 Oct 2012 01:20 AM PDT

JOHOR BAHRU – Seorang remaja maut selepas terjatuh dari tingkat empat sebuah bangunan institusi pengajian tinggi (IPT), di sini dalam kejadian kira-kira jam 4.30 petang, kelmarin.

Timbalan Ketua Polis Daerah Johor Bahru Utara, Superintendan Beh Eng Lai berkata, mangsa yang berumur 16 tahun bersama dua rakannya sedang membuat
pemasangan alat penghawa dingin di bangunan berkenaan.

Menurutnya, mangsa yang merupakan pekerja teknikal pada mulanya mengadu sakit kepala sebelum disedari rakan terjatuh dari tingkat empat bangunan tersebut.

"Rakan mangsa menyuruhnya berehat selepas mengadu sakit kepala sementara rakannya meneruskan kerja pemasangan alat penghawa dingin di bangunan itu.

"Bagaimanapun sebaik rakannya menoleh, dia mendapati mangsa telah tiada dan ditemui terbaring di tingkat bawah," katanya ketika dihubungi Sinar Harian, di sini, semalam.

Eng Lai berkata, mangsa telah dikejarkan ke Hospital Sultanah Aminah (HSA) untuk mendapatkan rawatan kecemasan, tetapi menghembuskan nafas terakhir kira-kira jam 12.45 petang, semalam.

Menurutnya, hasil siasatan dan bedah siasat yang dijalankan mengesahkan kematian mangsa yang beralamat di Tampoi itu tidak melibatkan sebarang unsur jenayah.

"Hasil bedah siasat yang dijalankan menunjukkan punca kematian mangsa disebabkan kecederaan parah di bahagian kepala dan tidak melibatkan unsur jenayah.

"Mayat mangsa telah dituntut keluarga petang tadi (semalam) untuk urusan pengebumian," katanya.

01 di parit yani - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di parit yani - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Sep 2012 08:22 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Sep 2012 07:35 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jul 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Sampah Membludak <b>Di</b> Kota Tanjungbalai | Harian Berita Sore

Posted: 04 Jul 2012 01:25 AM PDT

TG. Balai-(Berita) : Tukang sapu sampah Dinas Pasar dan Kebersihan jalan Raya Inti Kota dan sekitar kota Tanjungbalai diketahui cukup banyak, bahkan membludak, namun sampah dijalan Inti Kota dan sekitar masih bertumpuk serta berserakan,  di jalan Vetran, jalan Suprapto, jalan SM. Raja, jalan besar Teluk Nibung, jalan Asahan, jalan Sei Dua, jalan Jamin Ginting, jalan Jendral Sudirman kota Tanjungbalai. Pengamatan wartawan dilapangan, Selasa (03/7) sekitar pukul 18. 00 s/d pukul 20. 30 Wib. Namun sampah di tempat pembuangan sampah tidak diangkut, sehingga sampah tersebut berserakan dijalan.

Padahal tukang sapu sampah Dinas Pasar dan Kebersihan jalan Inti Kota dan sekitarnya mencapai ratusan orang, lain pengkoret parit dan tukang babat rumput, namun parit/riol banyak tumpat, saat hujan turun air di jalan Inti Kota dan sekitarnya tidak jalan sehingga air hujan tersebut merendam badan jalan, seperti jalan Gereja, jalan A. Yani, jalan Jalius, jalan Pahlawan dari depan kantor PN sampai Kuda Putih, jalan Suprapto dekat TPO sampai kejalan besar Teluk Nibung percis depan Mesjid Menara Lima.

Hujan, Senin (02/7) sekitar satu jam, karena parit/riol tumpat air hujan tenggelamkan badan jalan, genangan air di badan jalan itu masuk kerumah warga penduduk, warga dan pedagang disekitar parit/riol tumpat itu mengaku mengeluh pada wartawan, setiap hujan turun air hujan masuk kerumah mereka, hal ini sudah lama terjadi, namun Walikota C/q Dinas terkait belum berupaya untuk mengatasinya, terkesan Walikota tutup mata, untuk masyarakat maupun pedagang meminta Walikota segera mengatasinya agar mereka warga maupun pedagang tidak terganggu.

Kadis Pasar dan Kebersihan kota Drs. Syarifuddin yang di konfirmasi wartawan di kantornya baru-baru ini, terkait tukang sapu dan pengkorek parit/riol Dinas Kebersihan mengatakan, tukang sapu jalan 230 orang dan korek parit/riol 50 orang lebi dan tukang babat rumput 25 orang, tugas mereka dibagi tiga seep, pagi, siang dan malam hari. Dam Truk 16 dan Engkel dilengkapi supir dan kernetnya sama tugasnya, tetapi kalau sampah/parit masih belum bersih, itu tentu terkait kondisi, atau masyarakat tidak membuang sampah pada tempatnya, sehingga sampah berserakan kejalan, dihimbaulah masyarakat membuang sampahnya pada tempatnya agar sampah tidak berserakan.-(SYN).

JPNN.COM : Gelapkan 7 Motor untuk Bayar Judi Bola

Posted: 07 Jul 2012 01:05 AM PDT

PONTIANAK – Tujuh sepeda motor digelapkan spesialis tindak pidana pencurian di wilayah hukum Sektor Pontianak Selatan. Setelah melakukan aksi tersebut, pelaku dengan sigap melarikan diri ke luar kota. Kendati demikian, langkahnya tidak berjalan lama. Berkat informasi masyarakat dan penyidikan tim aparat kepolisian, dia dibekuk di Jalan Parit Tengkorak, Kubu Raya, Jumat (6/7).

Jun (28), terus berkilah saat diinterogasi polisi. Dia mengaku melakukan tindak pidana penggelapan, karena untuk membayar uang perjudian sepak bola. Modus operandi yang dilakukan tersangka, dengan cara meminjam barang bukti ke teman terdekatnya. Setelah kendaraan tersebut sampai ke tangannya, Jun langsung menggadai sepeda motor itu ke orang lain.  "Saya gadai tujuh kendaraan milik teman-teman saya itu ke orang tak dikenal senilai Rp2 juta," kilah tersangka.

Dia mengatakan, baru pertama kali melakukan aksi tindak kriminal itu. Setelah beraksi, langsung melarikan diri ke luar kota. Saat merasa aman, tersangka mengaku pulang ke Kubu Raya tempat sanak keluarganya. Namun nahas, kedatangannya telah diendus aparat penegak hukum. Tanpa melakukan perlawanan, dia digiring ke kantor polisi untuk diproses lebih lanjut.

Kapolsek Pontianak Selatan, Kompol I Gede S Wahyudi menuturkan, tersangka telah lama buron. Laporan masyarakat telah banyak yang masuk. Bukan hanya tindak pidana penggelapan, tersangka juga melakukan aksi kriminalitas lain. Itu dilakukannya telah bertahun-tahun. Bahkan, tersangka juga telah masuk ke penjara sebanyak tiga kali.
"Dia melakukan tindak pidana tersebut di wilayah hukum Pontianak Barat, Polresta, Sungai Raya, Pontianak Kota dan Pontianak Selatan. Tersangka ini, berhasil ditangkap karena nama dan wajahnnya sudah terdaftar," ungkapnya.

Atas perbuatan tersebut, tersangka dijerat dengan pasal 372 dan 378 KUHP tentang tindak pidana penggelapan dan penipuan. Dengan ancaman hukuman minimal empat tahun hukuman penjara.

"Kepada seluruh lapisan masyarakat, jangan mudah percaya dengan aksi serupa di kehidupan sehari-hari. Jika trejadi hal tersebut, segera laporkan ke pihak berwajib terdekat, agar kasus tersebut segera ditindaklanjuti," imbaunya.
 
Sementara itu, jajaran Polda Kalbar melakukan razia penyakit masyarakat. Dari razia itu, aparat kepolisian berhasil menjaring 50 pasangan tanpa ikatan resmi, Kamis(5/7) malam di hotel, cottage, dan villa di Pontaianak.
 
Petugas mendatangi salah satu hotel dan langsung mengecek satu per satu kamar dan ditemukan beberapa pasangan yang bukan suami istri usai melakukan hubungan intim. Melihat kedatangan petugas, beberapa pasangan mesum tersebut terburu-buru mencuci tubuhnya ke kamar kecil.

Petugas langsung melanjutkan ke salah satu villa dan juga menjaring beberapa pasangan bukan suami istri. Bahkan ada juga pasangan yang berlari untuk menghindari petugas kepolisian. Namun petugas kepolisian melakukan penyergapan menggiringnya ke mobil Dalmas.

Salah seorang yang terjaring mengaku, sewaktu dirazia, ia dan pacarnya yang sedang berada di dalam kamar hotel. Ia mengaku tidak melakukan apa-apa saat berduaan di dalam kamar. "Awalnya saya jemput dia. Dia minta carikan penginapan. Tiba-tiba polisi datang. Saya tidak ada buat apa-apa di kamar," katanya.

Polisi mengamankan pasangan tanpa ikatan resmi ke Direktorat Polda Kalbar untuk dilakukan pendataan dan diberikan peringatan, agar tidak melakukannya kembali. Sebelum petugas membawa pasangan yang terjaring, mereka melanjutkan kembali ke hotel di Jalan Ahmad Yani. Di hotel itu, petugas menjaring puluhan pasangan tanpa ikatan resmi.

"Mereka yang terjaring dilakukan pendataan dan diberikan peringatan serta dilakukan proses hukum, tentang tindak pidana ringan,"Kata Kabid Humas Polda Kalbar AKBP Mukson Munandar, Jumat (6/7).

Menurut Mukson, razia yang dilaksanakan jajaran Polda Kalbar itu merupakan kegiatan rutin. Dengan tujuannya, mengantisipasi penyakit masyarakat yang meresahkan.
 
"Kita menertibkan penyakit masyarakat, agar mereka mengetahui dan menaati peraturan, seperti memiliki KTP. Masyarakat harus mengetahui bahwa KTP merupakan suatu kewajiban bagi setiap warga negara, supaya di suatu hari ada hal-hal yang tidak diinginkan mudah diketahui," ungkapnya.

Apabila ditemukan barang-barang yang mencurigakan, lanjut Mukhson, seperti narkoba, Sajam dan bom tetap akan ditindak dan diserahkan ke bagian yang menangani kasus tersebut. Terkait antisipasi maraknya isu bom, antisipasi yang dilakukan adalah dengan  razia. "Dari enam orang yang terjaring akan dibawa ke pengadilan. Mereka nantinya akan mengikuti sidang tipiring," tegasnya.

Mukson menambahkan , pihaknya akan melakukan razia rutin. Sasarannya tempat-tempat penginapan serta lokasi yang disinyalir mengarah pada tindakan kriminal. "Bagi warga yang tidak mempunyai KTP, diharapkan mengurus ke kelurahan terdekat, supaya terdata di daerahnya," imbaunya. (rmn/adg)

01 di tangkak - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di tangkak - Google Blog Search


TEMPAHAN RAYA HAJI & Makan2 <b>Di</b> Kolej Matrikulasi - Am-Flora

Posted: 27 Oct 2012 07:25 AM PDT


Amalina yang ke 4 dari kiri..

Minggu ini dari 29/10/12 hingga 10/11/12 dia orang akan menghadapi final exam 
1st semester.
(Mama doakan kakak & rakan sekelas  dapat menghadapi peperiksaan dengan tenang dan mudah hendaknya, banyakkan doa dan solat hajat moga berjaya..!)
Sebelum tengok tempahan cuci mata jap dengan riaksi Amalina dan rakan2 kelasnya di Kolej Matrikulasi Tangkak, Johor,
Tengoklah tu macam2 gaya..! Kat bawah ni lagi.. gaya apa tah tak tahulah tu..! Ada gaya sakit kepala pun ada.., sebab siap picit2 kepala lagi, tahu ler.. tengah berhempas-pulas study utk ezam ni.. tapi janganlah sampai nak hantuk2 kepala pulak ya..! heee...


Sebelum Raya Haji tempohari sibuk menyiapkan pelbagai  tempahan sehinggakan 
pada pagi raya haji pun masih ada lagi.
Ketika ini memang pinggang bagai nak patah..! kata orang dah bengkok tak boleh nak tegak..! heee...
Dalam minggu tersebut boleh di katakan setiap hari ada saja tempahan yang nak di buat, dari pagi sambung ke petang dari petang terus ke malam, terus menerus dalam 3-4 hari sampailah ke raya haji tempohari.
                                     Macam-macam gaya..! Gaya lentok pun ada....
Kebetulan pulak Sabtu lepas (20/10/12) terpaksa naik ke Muar tengok Amalina di Kolej Matrikulasi, Tangkak sebab raya haji ni dia tak balik kerana sibuk prepare utk final ezam
semester pertama  ni.. jadi kita orang cadang bawakan makanan menu raya untuk Amalina dan rakan2 kolejnya. Nak jenguk Amalina time Raya Haji tu tak boleh pulak sebab abah dia memang sibuk dengan sembelihan korban jadi terpaksalah datang ke kolejnya  seminggu awal.
Kesian pulak rasanya sebab raya haji ni dia & rakan2nya tak balik jadi lebih kurang seramai 20 orang semuanya termasuk roomatenya dan rakan2 sekelasnya.. riuh-rendah  ketika itu.. suka tengok dia orang makan2..! Bukan main suka & seronok lagi mereka dapat menjamu selera menu raya seperti Nasi impit, rendang ayam, sambal kupang, rendang kupang, sayur lodeh dan kek coklat moist juga sedikit blueberry cistat. 
Kira malam tu.. sambil masak2 utk di bawa ke Tangkak sambil buat tempahan orang.


Suka tengok dia orang makan... insyallah ada masa boleh datang dan bawak makanan
Moga dia orang semua mendpat keputusan yang cemerlang dalam final ezam 1st semester ini.. Aminnnn..!!!
Petang tu juga berdesup.. cepat2 balik ke JB sebab malamnya ada tempahan yang menanti untuk di buat lagi walaupun  penat dan lepak-selepaknya tapi seronok sebab dapat jenguk dia orang dan suka tengok mereka makan dengan berselera sekali..!
Berbalik cerita tempahan pulak...!

11 bekas blueberry cistat lebih kurang 500pcs
6 bekas (300) + 200 apam polkadot -  Tempahan dari Lina & anaknya Tasha
3 bekas (150) - Shidah (sepupu)
1 bekas (50 utk cikgu Mira)
Deretan Bluerry cistat sebanyak 500 pcs utk tempahan Raya Haji...
2 sets pulut kuning + rendang daging utk pagi Raya Haji - Tempahan dari Pn. Jelita dari Singapura tapi hantar di Tmn Sutera, J.B.
Terima kasih Jelita.., sejelita orangnya..!
  50 Fruits Tart + Kek coklat Moist tempahan dari Fad (roomate Amalina) dari Kolej Matrikulasi, Tangkak, Johor
utk b'day ayah & ibunya utk di bawa balik ke Kulai.
1 set Bingka Ubi + 50 Creampuff (Pn. Rahmah)

Pelbagai tempahan kueh-mueh dari Pn. Lyn (officemate hb) sempena b'day anaknya
(Tempahan yg berderet nilah.. yg nak di buat malamnya selepas balik dari Muar)
Tempahan beliau spt Brownies/100 creampuff/100 apam polkadot/50 fruits tart dan
Tempahan Talam Keladi dari Pn. Hafia (Tmn. Bukit Dahlia) - 20/10/12

2 sets Serimuka Pandan dari Ustazah Hafizah - SMK Seri Alam 2 - 20/10/12


Tempahan 150 blueberry cistat - Pn. Asmah (Tmn. Bukit Dahlia) - 19/10/12


19/10/12 - Tempahan dari Yana (Pandan City) - 100 biji apam polkadot


01 di chaah johor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di chaah johor - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Oct 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Sep 2012 03:37 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Sep 2012 03:26 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 31 Jul 2012 03:19 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

perkhidmatan lori sewa <b>johor</b> bahru 0127518662 | SewaLori.Com

Posted: 31 Jul 2012 07:44 AM PDT

Jenis Lori | Type of Lorry

all lorries

Description

We provide perkhidmatan lori sewa johor bahru keseluruhan Malaysia seperti dibawa:-
Ulu tiram,kota tinggi,mersing,pengerang,desaru,bukit penawar,masai,pasir gudang,
Tebrau,ayer baloi,gelang patah,pontian,kukup,benut,senggarang batu pahat,kluang
Simpang renggam,machap,yong peng,labis,chaah,segamat,tangkak,muar,sedenak,senai,kulai,
Pulai,air hitam,sri gading,pagoh.

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Jul 2012 03:24 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Demo sunyi bantah sokongan Anwar terhadap Israel - Mybloghub

Posted: 24 Mar 2012 09:08 PM PDT

THE UNSPINNERS SAYS

Selepas solat jumaat lepas, penduduk setempat di Chaah Johor membuat demo mebantah sokongan Anwar Ibrahim kepada Israel.

Disebuah kawasan lapang di Jalan Nerawan, Kg Jawa, Chaah, seramai 30 orang kelihatan hadhi. Mereka menakkan dia kain rentang dan 12 placard bertulis 'ANWAR SELAMAT DATANG YAHUDI', JAUHKAN DIRI DARI ANWAR, ANWAR LOVE ISRAEL, BARUA LU ANWAR PENGHIANAT,ANWAR SOKONG YAHUDI MUSUH ISLAM,HIDUP PALESTINE,ANWAR PENGHIANAT BANGSA,ANWAR BOLEH BLA,…READ MORE

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Jun 2012 03:23 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

mill-assistant-engineers-job-vacancy-<b>chaah</b>-segamat-<b>johor</b>

Posted: 16 Oct 2011 06:12 AM PDT

}s6癪Ry6N߶4k2~#gKR.$(ò/I6i%՛,Gh4 \I4s/gYh6tϛ͋~ڍ ڑi6/?XmEQ9nш25Vd߽c*0r637ķؾ=7nd.|Qc|"513'Yƿ8pjG~ko4f[~Eu&!k ށ;?#=Eӱ};lތҚ=#oUQoYd޿m|jJ`wKۥeG|Z-ܬp<(/_C킼͝HѪ2ٲ'zLUmYVR�~in*qArV]`~y a6 Fsqbwh C6^.0Gҕ+`B%|b۱pi,"ji?`$f,@LI'sw,\2/nxriA_kw[˓ *jlpyn@EviYXۄn`(y#XMg}CE_;0rQHsz;)pӀ .>lk{p1޾&s< %Q `E捏`6C `ftr`2Clh]i{kȔ{ڹR8eZabIH,iZaFXK$D0Z=7X/R5!chDUoH66ZVw #JhuٿArCqt??1jC-jF�1 Mqu7yQhItM:CH"8j,b?izeRb/WkҶ!ɇdPQ. .nFIlTIf{z>]-όQtg[> , Ҋѥ g+kOqJ[5&Xl!@:f m80 DjܙE jHclLh\ )˿6P +}+i߆W0?i k<`Ỽbi[5uP^ Sҝ[Xht8G2iP!`ng)R-eZfDzĨY 2y2#07`7F@Mҹ|x06M0,tR>D8Cػ& t0MFi{HW6 vXϧ 4:i50S}DVJo=v턧zWGvH] Cj2%gx8#];I큢<8""Ō *$znXhqq!{Rr'*(;x0#w= V]|PH)ɪ9RyZ٠LHpyu2OYx¹g䔘+7:`H$ڠᇨ[$%ILԴS%cɗ&jj(f7b#jadFRXLsõ6FeʎFk%6 hP^0h4Eˬ!voyvqnS(C!q49xU0VPVxͥTx;!Mxys%ցVWmjb6 Z�-Seʸnm[ٖx?_bv^3:&Q"YEm4wCW2ea]FL9$XYXg|jp]e~tyyP}L*[hmPJ7ح ^̸b/@T'pHysmv~s;iVLf6QhHS܁jdEK6mTzlMf^0ҳ=oAh@j`FaSepPaEA7\P a%6R ? NQm):Zlߡ7D db1kx!Vٞٳxi SEƪaZ> nim::6L#Ixo_ AS|$hu^t+`aǦ^q<5r`;F`b;03ኑeB!@,oO"K0à -0\ ERD`,b_x#j*?H㗾>/fZ@JPB:lvz{[JEǠF]LXD4KHѢ#&@ೄRmj+WGcp=ĽU!;JV1Gi/Mϒ4 'vRfc%g280v!&Y.j\2)4)XKδJ1i@@1uVIjX:DpRܑ {:gLA٢t)j$BXIfAJ{+@r-†p(`)i$!Q kZaa⠘ $Fè`g+]2t^a.{q(:̎Vk[M&Cu/x;OgKC+`ftע+S©;_idvr gˋqEG-tdXbH7eE4dd]Y2]m73ۺ1I. \iF^RF"}ڍwp*%TmA HMDo$HϮ<}HV\RzcT̎2RFI9,)5s0ky26ӦTytlJQ|ΪAY,;(χTPC?TAĈܖ25W0PL$ɘ7wtU}Pu=ut>ֿ)NTho4/wSKr]"ֵ/O̾z["\X9Cxҙ9#vbzDj[Eڑ&8d*>|Ћ" Oa`&*w+cNh'/-Ȟ+fɣ<}{1=W #4dt=12 rYNQשĜpF4C.RRcLY벭VWr0Rf[ݨBF䩟tΎybAzЋ&G+($k6ۍV;Aвª96a#ldںjsPR?n`8ݑ Y|e7h"\OCemdNQ[Sζ|{(n|ޡuvE)v-U{eVDڭ"KP%P 4@˒Eb!^;_iDP14%#`8l֟+K"ZDWyu٩4ϛIQ2IGPd+-¥ڶUqWrC[j%2Nkِq|yK Zjs8spd~j3'A.nS[3wAsR۴~Ԗc|QX=^vndZb;`:O4]v{u2ȶgy0tcbM:6v92.nK!==wu|&& V0+ "VJTtT^RR4:F͍,YWFfwxx~{;޸kz`EڵЋN1'M踎UQ$DYFWE ;BN 0z#)'>xܹ| sm#](AQ.0|c_C1j`zжnԷY=Joao!m9任m,! lY,WJ42p; F;<=:GYeKzO2t`%BBqN& <"%D]mi#}#ͨU~ҊRUoU/$x!Gm=|-/ q3K_Qd\31OxK>đhgUMB"rrޣ&k9־xKÚE35"~2 ?|lcDi+NI^HZl~V{^'*x[x|,Y/HU!JT@dfӽ. mFbTcU%uO싊rUW+Tq册k@@b3Xi8RA`B3n6bժrlA LHbi~b}RٵHiTzR ( vU !b?MзQ1\@auM7B/Atdq@G%3ݠ<,Nl߯2.2A T}՗rwijZOƥϿGu2!f*t)od/nx@6^~;,HFH3b4ʊȦ#呔5HVKxS K]C{/Oj!ҸTQOʊ;XVVNy\Ui<@Y9ٷ ~H :(ot M{zu) hm*v#4 RQ+սJ7OB6^W{Q^4bLTnF{ezU*sPS6Q_&n_險3]CjeDUmUQœ .e]Έ{3B ;!M^!,>Y5ܘDt@ ۾ +HL͆+61v'*:BuHٮꏊLVP(JY!|7vJUbLlH4ͦ12y5P����@m p|%޿Ok[K~Jo"oV]+|LnK+%YKU)!*~GM@AЩ@RWK({a37my`dY21Rg?8uHW.Y͵QVDH!`;O<˛\G_Ot[w;)S"}<&ۢ;}D*]ET[wGxN/W9M8EĎ䷡cXz:V,,!n;Inp;akX3kQ 4^{WLu[ǹ//+#}nei$?\"F++c-f1G%~l!h] .?](^xgewc Ɓ~pkVH|Kr~95:3_-tLo` )K|W21/u?ۘ?r?dg!U^жnh7IS^䙞^WSgG}%CwlS+nxs;} nʮH#im_70|*` =kD3Gxp6IoNk⹖jsVpƠO:3:{s| Ǽp|ӓ

}s6癪Ry6N߶4k2~#gKR.$(ò/I6i%՛,Gh4 \I4s/gYh6tϛ͋~ڍ ڑi6/?XmEQ9nш25Vd߽c*0r637ķؾ=7nd.|Qc|"513'Yƿ8pjG~ko4f[~Eu&!k ށ;?#=Eӱ};lތҚ=#oUQoYd޿m|jJ`wKۥeG|Z-ܬp<(/_C킼͝HѪ2ٲ'zLUmYVR�~in*qArV]`~y a6 Fsqbwh C6^.0Gҕ+`B%|b۱pi,"ji?`$f,@LI'sw,\2/nxriA_kw[˓ *jlpyn@EviYXۄn`(y#XMg}CE_;0rQHsz;)pӀ .>lk{p1޾&s< %Q `E捏`6C `ftr`2Clh]i{kȔ{ڹR8eZabIH,iZaFXK$D0Z=7X/R5!chDUoH66ZVw #JhuٿArCqt??1jC-jF�1 Mqu7yQhItM:CH"8j,b?izeRb/WkҶ!ɇdPQ. .nFIlTIf{z>]-όQtg[> , Ҋѥ g+kOqJ[5&Xl!@:f m80 DjܙE jHclLh\ )˿6P +}+i߆W0?i k<`Ỽbi[5uP^ Sҝ[Xht8G2iP!`ng)R-eZfDzĨY 2y2#07`7F@Mҹ|x06M0,tR>D8Cػ& t0MFi{HW6 vXϧ 4:i50S}DVJo=v턧zWGvH] Cj2%gx8#];I큢<8""Ō *$znXhqq!{Rr'*(;x0#w= V]|PH)ɪ9RyZ٠LHpyu2OYx¹g䔘+7:`H$ڠᇨ[$%ILԴS%cɗ&jj(f7b#jadFRXLsõ6FeʎFk%6 hP^0h4Eˬ!voyvqnS(C!q49xU0VPVxͥTx;!Mxys%ցVWmjb6 Z�-Seʸnm[ٖx?_bv^3:&Q"YEm4wCW2ea]FL9$XYXg|jp]e~tyyP}L*[hmPJ7ح ^̸b/@T'pHysmv~s;iVLf6QhHS܁jdEK6mTzlMf^0ҳ=oAh@j`FaSepPaEA7\P a%6R ? NQm):Zlߡ7D db1kx!Vٞٳxi SEƪaZ> nim::6L#Ixo_ AS|$hu^t+`aǦ^q<5r`;F`b;03ኑeB!@,oO"K0à -0\ ERD`,b_x#j*?H㗾>/fZ@JPB:lvz{[JEǠF]LXD4KHѢ#&@ೄRmj+WGcp=ĽU!;JV1Gi/Mϒ4 'vRfc%g280v!&Y.j\2)4)XKδJ1i@@1uVIjX:DpRܑ {:gLA٢t)j$BXIfAJ{+@r-†p(`)i$!Q kZaa⠘ $Fè`g+]2t^a.{q(:̎Vk[M&Cu/x;OgKC+`ftע+S©;_idvr gˋqEG-tdXbH7eE4dd]Y2]m73ۺ1I. \iF^RF"}ڍwp*%TmA HMDo$HϮ<}HV\RzcT̎2RFI9,)5s0ky26ӦTytlJQ|ΪAY,;(χTPC?TAĈܖ25W0PL$ɘ7wtU}Pu=ut>ֿ)NTho4/wSKr]"ֵ/O̾z["\X9Cxҙ9#vbzDj[Eڑ&8d*>|Ћ" Oa`&*w+cNh'/-Ȟ+fɣ<}{1=W #4dt=12 rYNQשĜpF4C.RRcLY벭VWr0Rf[ݨBF䩟tΎybAzЋ&G+($k6ۍV;Aвª96a#ldںjsPR?n`8ݑ Y|e7h"\OCemdNQ[Sζ|{(n|ޡuvE)v-U{eVDڭ"KP%P 4@˒Eb!^;_iDP14%#`8l֟+K"ZDWyu٩4ϛIQ2IGPd+-¥ڶUqWrC[j%2Nkِq|yK Zjs8spd~j3'A.nS[3wAsR۴~Ԗc|QX=^vndZb;`:O4]v{u2ȶgy0tcbM:6v92.nK!==wu|&& V0+ "VJTtT^RR4:F͍,YWFfwxx~{;޸kz`EڵЋN1'M踎UQ$DYFWE ;BN 0z#)'>xܹ| sm#](AQ.0|c_C1j`zжnԷY=Joao!m9任m,! lY,WJ42p; F;<=:GYeKzO2t`%BBqN& <"%D]mi#}#ͨU~ҊRUoU/$x!Gm=|-/ q3K_Qd\31OxK>đhgUMB"rrޣ&k9־xKÚE35"~2 ?|lcDi+NI^HZl~V{^'*x[x|,Y/HU!JT@dfӽ. mFbTcU%uO싊rUW+Tq册k@@b3Xi8RA`B3n6bժrlA LHbi~b}RٵHiTzR ( vU !b?MзQ1\@auM7B/Atdq@G%3ݠ<,Nl߯2.2A T}՗rwijZOƥϿGu2!f*t)od/nx@6^~;,HFH3b4ʊȦ#呔5HVKxS K]C{/Oj!ҸTQOʊ;XVVNy\Ui<@Y9ٷ ~H :(ot M{zu) hm*v#4 RQ+սJ7OB6^W{Q^4bLTnF{ezU*sPS6Q_&n_險3]CjeDUmUQœ .e]Έ{3B ;!M^!,>Y5ܘDt@ ۾ +HL͆+61v'*:BuHٮꏊLVP(JY!|7vJUbLlH4ͦ12y5P����@m p|%޿Ok[K~Jo"oV]+|LnK+%YKU)!*~GM@AЩ@RWK({a37my`dY21Rg?8uHW.Y͵QVDH!`;O<˛\G_Ot[w;)S"}<&ۢ;}D*]ET[wGxN/W9M8EĎ䷡cXz:V,,!n;Inp;akX3kQ 4^{WLu[ǹ//+#}nei$?\"F++c-f1G%~l!h] .?](^xgewc Ɓ~pkVH|Kr~95:3_-tLo` )K|W21/u?ۘ?r?dg!U^жnh7IS^䙞^WSgG}%CwlS+nxs;} nʮH#im_70|*` =kD3Gxp6IoNk⹖jsVpƠO:3:{s| Ǽp|ӓ

01 di kempas - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di kempas - Google Blog Search


MNB: gaa gaa <b>di Kahang</b>

Posted: 24 Jun 2012 11:23 PM PDT


Equipment :-
Canon 5D Mark2
Canon 85mm F1.2
ISO 100
Exposure Time - 125
Canon 580Ex2 (2 unit)
Photix wireless flash trigger
Gary Fong Flash diffuser
Umbrella

01 di segamat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di segamat - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di segamat</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Oct 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di segamat</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Oct 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di segamat</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Oct 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Persaingan sengit antara Menteri dan bekas Menteri <b>di Segamat</b> <b>...</b>

Posted: 26 Sep 2012 03:12 AM PDT

}rܸo+]eO릻dGo-YkI{C"QEX$ Uk"v#YQΓlfERQRִ- L$>d&.|?~xgYj4>.7Ok՛4⾒|5/*qhpD'Ҋ9NTv[n)ijg&&aat'Aأ䟺~2I"SXySXu: EnOqf#%❳ӗF54XƞeHqϔ{2f18;J"́W*"ى/mSWCTz%Pa,NE#O(WHtbRH1-YEO@K)aŅJ'vwq)maMIT{9(hBheXBaF{Uvl7x/ØΨwqo Pօ ;poKGߟN]Pݧ MW;eQ-cʗ'm)3pPv*3A6{)SF:]J]He[m2.zw[f%[dKl t1lQ IYBݾʤ sIGD砡Vh$.^ғjhʖjB5G(˥vnjUUy8C%BCGYm[MW@E!id:JDw^dh5[Vլb/FOZ~R_YP׫jm^&h m܄h/X.T"Ρ>*"J~-/R'>i\|ig8Qh}4!Z}\1Qr ܗ]Yd/KيY).+j:?O<3{'L*ɾ`?n70s@{IEAŷmJjmIǑ~4B8ZPXX5 <эXm})k&>&8Hdپ3}痀LWʰ>Kx*pEy{ӣҮlE$fi<;w:HA=H#1!"֪Έ%P0IҨ;j_*s+7,cf?Qq00cOv"b)zC3ݥ D0 gu(n5d?#qoNcEܑ0nz>>3^.dy.ۮ5wܵ^ABMD0+K^lEx,Yx֩Tc%Lef`l ¶ШaR@ʷx:wmG4G@JP-mFf_1iDK?-J%迳J؜(l9Q4M٤Nv,2G?rvb9]ټ. x|63銽ͦ!\^77pJ<@D*2j7GjX7J$_2w<0зp* Пw+70Q_J{ mWkzg-/l.[-6/ۓI^#|uA;,=zM|#~CNUO <نduJj2@/6D@u#P*)ڹQ-/$l4wh<3'b$tۆUFaÊz6:#pr~mT=$8iE?]|AV|4dW (cER v&xw0; +{aؙzO$țQj*_heߔ+Cx8ȟ\x͌0,_`!`xr_j;0R hVYVY/*8q[ҾS&0QG0Up̚iil&gwSZYM q4Vkq]tɔ?+yFehMzQ(EdPgi,zdYo4u ?9Mk%%!֎jvш1tMf~*{2FB1O4\*R 쯄GW}k-kyjt7zb2ukpnl_ `0Qs0yzAT|KB!ɰqmfhvC( -Sʧ͜dnx\,_}vGՍ`-re|]KRu/Gr'`v<3WvEu|KA\_*߼mca>xQe4VX_|RF?u;oUjR_%/;7dY&+0`x\NOjez!ßiAUUOhʉ#hbia^Gj-y(Ę2/k!ѫ <.^J:CY+T,=V 0fΑq)<>PeU16F @'hrӑFsۼOhB HPznΒA2`aeH+=nq'`D1c9B݂4fL<>=<}2}|П |X9XD݄7T=6B/l $H^ě/zMKĞPl'ѐgH+܊C@r0Վ"Z'ܴoBԺXks]gxC'$!|9~;A]b!0_uM=b*MzM Xw1]lu1X2Gm#^ΌQJ("Ix!wy>B:{M¯Why@a@d+Z 4`N'%Duqf6[SzS UпN2V{if)@)b;J_PC,MO&tDD4qq|;BZ,sxHDwA~/;'GO␤7 X&Gax6$"QFo.MUeđ7:R$;Ŷ^ o= c]Ş(>3n>a"Qz$H`ƴ1>4IO|IA4f< hBzxSV05ނJ)f跛 `IH[*)YjT֊֙85xʂ#Pm f8%,]0j?a @z KbTE=ERD57eTn4 9:4ȥc͞V { L.B?>ll?lo>b屝Rc$hL\qϘziGbEQ.4&iϤ#[(#*LSS]mЃPAF~No:{X=>!*HS_;>qLo0a Dzэ9mxecuP8\ILGBTRU;Td?Ά#Ơ١0a}@*gmTyĂ'[wԄ^8s,P>h2zd 6Beb'QJ!ezt ?h:r_~3]\>7>cmWgR/�E2rRfHAaeklejՄ8aScoܼ*=yN)D#@*HzO6Oqp_ˢM/GpicSL'`ϭ3Ls׬^S_7(mazU4V(ȯCƐMڼ0Fk-^X#EХ9q"7S(I-U/C 3]v7&~&QEWu'ʜVlZt RF|%]z%Z{\ߢp0/Ǻ0uqpa:S}\mŔ:|&'L-d01>LG^EӋtt-UB-A,֔&^ĉP<ȏ'`0J;oXQ(l<˿ \_v4+u24*nd)̏k7'e4^2`UqytI0u6Ij2ڵFab/l9"lH޿.@RA (5(?7Y Ŕ.5mhc( 'ḤdS4gTt"*iB,k/2?}pX5`UJS034h#LD&Axdyzc\&7->̈́:H^2\w=a 1+rz07S 03i`ydeэÞW>;KH=1,m3boh|\T/kz/03%eZY[FJ7{P7\|^´NxU'eР$)by>{'{ 3(S&*٪yAHnw+\el9v)EG`~lWsD`l'Y*#DJWTvIda6;ڋ_ab֪ jail j:lL`cyY:-=~#p|#uĶӐTxG xva9*BLUC/Rr)f!MfGnqzx(cx$'|Ϛ?k? @g??w%ZIo}KT.5\=d[e3<4adJL4> Y}kA[ՕNp4,LCg1sJngֿguUqQ[<=%3F4{‡S<.oviemʕ{SCPh R\g2?vwg̬)[,n 1 {\dkw_ii{e a¿Fah@2""9e҄)h#mbhҁqF‚n x(7CIED_'aZΩ+k}ttU%-pxjg$T:fCjp3BS:=iSŦ;ݠNu"/3J!͒\:ʬן/0׏ȜntT;gd-"6ۜ| UZ(UH^r{z cP:(/@DΔunJ6wcNؾAio<6x~UazΎ1=;wÁ}̼feNt1M{g~]mJ+w7'$s}ePOO;3%!߃4鈛0%a߻zL,)Ld�ٴd&I"u:os,�7wQ`Cgd0c|Vth^)痲G핻[&G~JYm?Z`?PٝeMœueEʕԽ}ӒE}l01T",zZ8(BKmwfϹ^Tl œ9hZr2kMǎ%g7s\־%bXŖޒÖ[֚Tqy><``_~1)n6??zv ;pEtE9 s͒Yo"c5: :|1Sӄw~L^+abL 1;#mKOM >avM̙+WoXBr[ƣ-֬ol3أ4lJd7|s5K~A㘌2q#@3;'@DrKcya,&"T2fM:87I<'�ZݏiN-"8>_n,V9|uV<";~qʎޝ܏ҳ6oֺcbHXEDgUf 7Y`#%:M0oa1Z,?Gt -yO;N B&'ӯ'~~"ՀDV!;Jkj6?/15܁;r흖đ t ,p~\>_ߐ`jz&v=UQc2/6mS,Y+ckXaig@-sal!J8N>`l꣣sssN̛`wv ։hfGO׏vAG(,飚Έk1CF/@[ejR /w&Ŋ7:P!iдzG$*D8>}dfSVp16SryjC"_9tGVoXRY(vGw! (zX^+7#oHPTK\XbU]+ڊbflB ?N?7 D= *}aFn43"˥ DEKY|#_,ޤ;@38Zd\uK[_Y}@-}m:k4y@b}͖-pgwP%{ԥs'#v:[2=]BRZeyB."o|,#KAn`'RD6R#NVVFfU1B}K+W@B=@P c눮 1W"U-jG%bŀK3^ͣ$Z6i_?cy,?F# H x.-I,C}uvciqǎ88f;lmVN}YȽ vY^rDZeZ<ɋgfi_xV5A9Yz)kk0vA`~`ebhuhp[X+E$=+V0Ci:qb*5zd;CnH!ٯ <;b/?/™N'B {<x=҇#憁/>%Zb<5F[+"GH3M=7D!Y^ioe1m^ 2;"Pǜ O߿�K'C:!`3eW/x_0001Q =3 (±:#RzhCxJdAĕk R!xio}f@.G]CrEo$VXQ̿j5c{Q8CNCz*vEO0J0 nK2EpljܼH }[\24]P(GcSZ;`\-QKE4bBkK<>.N;!'=0oE~`h\H#xWgા;!e{h/!4a:˄?d$^bfY.ohM'Gx>>ǜH^bЁxvygEa7$k</_21uߝcX!m&e}/>3%= {6>#*}ZGV(m(2=<1Z ,'2mJƎ5}P%Ay,RTo}!N]τ /ŢXà^F·]fFJc'j6A %!k0aj;hIRH?aEL*9_H-N/ Itluھi0E@c\@/'0l ֘K*z!ekR!ZX6")wD4٦H"}Sp@}>>]mcsJս5̾_n.ߢBW/޽8)/."PYIevX'ٷ#I RaD.v-lHCqB2RcvA?(PӜJ(;ăeŲX2,Ţi77+<9q }Q]ȆJ~1o GXk.e=8=Gvvk>#}J!O,n8)mE\Bg]ۅtA\:1gAnI|*R.Au)] ͧRX<="lȝ,dQд^)~vtp9;;=xtCZ<4Q[(E|0ߢ`QpՀZW25+[ƕӟ*]>{]2Z2W-}軥RpL0He8*eL{<9+!gq#l%D\SLtCAR"W*y:~MhN.^0Dԉ-`I&+l(*[Ѩ)E@́uN'|)=ؑN7 T7pt:]C`XAà(I=Z_H]vƪx( Uj ҝvd;1(FoJ?LbB蔮tW%@(BPSJUשH $˓ iԨhjC ˔2ei5 2.{R)aձ'{Vn;^>c fo쎱5 kzIKtMGXK8n{z A#+0H~n@u6P&*ep5n ̚bP8pr^B2@L[*q}ؔp,g>!WTP ӶpK|{%t33:t(Y7ԧO'z&3V vͯްcʤd)?M{V"Lff ~fH 9M:f!@!! Q"I&!Ǵ̒¤)^Xj\ckQ6pI3C9׉і7 |` b\`3vdK<,yE=Hq`9R!Gi>_~L~4cL~Fr{\ގݐyb#[?eU)ͭ~7?nnB#}aD;C.p!1Z?dvCqYO$$ha-#eNb(Ax�- 9J~+CnCOM] /QhyXUo"3$Ihjͱ&{w-xRnx%>xY+m; (3v)'[de:Iʺ[>{ Twy킯DmfIpkn0iTL(j_-Muw [5t1&F }7w?iӫS_[ 2 ]߽BA[3b=t[wlOETL#'=G1DƓѕqRd$b)xzQz;_zg4Ζ:~[Z7vl0G tTVL_ej-ɥrR.[wdI>v])doyxu":GxXI䕛x(#/%ae19Nx]XV\͇9S`<+3yU|t(\BAZk0v:(!WL;R^*VVVAV}}=L]]>͂mF9l0n`@.1v:~<@(kT9~NCSɯ, Wq0n\KVwž~ӽ_ٿ4.ϸc;!x ZM?û-VC/I"Dtu )b膕?Ryjfwo`ƅFjuy7NBJӪTwZhHⱩ;32,| y Ss@'-6II)06n57&XscZiٙ6e?G

}rܸo+]eO릻dGo-YkI{C"QEX$ Uk"v#YQΓlfERQRִ- L$>d&.|?~xgYj4>.7Ok՛4⾒|5/*qhpD'Ҋ9NTv[n)ijg&&aat'Aأ䟺~2I"SXySXu: EnOqf#%❳ӗF54XƞeHqϔ{2f18;J"́W*"ى/mSWCTz%Pa,NE#O(WHtbRH1-YEO@K)aŅJ'vwq)maMIT{9(hBheXBaF{Uvl7x/ØΨwqo Pօ ;poKGߟN]Pݧ MW;eQ-cʗ'm)3pPv*3A6{)SF:]J]He[m2.zw[f%[dKl t1lQ IYBݾʤ sIGD砡Vh$.^ғjhʖjB5G(˥vnjUUy8C%BCGYm[MW@E!id:JDw^dh5[Vլb/FOZ~R_YP׫jm^&h m܄h/X.T"Ρ>*"J~-/R'>i\|ig8Qh}4!Z}\1Qr ܗ]Yd/KيY).+j:?O<3{'L*ɾ`?n70s@{IEAŷmJjmIǑ~4B8ZPXX5 <эXm})k&>&8Hdپ3}痀LWʰ>Kx*pEy{ӣҮlE$fi<;w:HA=H#1!"֪Έ%P0IҨ;j_*s+7,cf?Qq00cOv"b)zC3ݥ D0 gu(n5d?#qoNcEܑ0nz>>3^.dy.ۮ5wܵ^ABMD0+K^lEx,Yx֩Tc%Lef`l ¶ШaR@ʷx:wmG4G@JP-mFf_1iDK?-J%迳J؜(l9Q4M٤Nv,2G?rvb9]ټ. x|63銽ͦ!\^77pJ<@D*2j7GjX7J$_2w<0зp* Пw+70Q_J{ mWkzg-/l.[-6/ۓI^#|uA;,=zM|#~CNUO <نduJj2@/6D@u#P*)ڹQ-/$l4wh<3'b$tۆUFaÊz6:#pr~mT=$8iE?]|AV|4dW (cER v&xw0; +{aؙzO$țQj*_heߔ+Cx8ȟ\x͌0,_`!`xr_j;0R hVYVY/*8q[ҾS&0QG0Up̚iil&gwSZYM q4Vkq]tɔ?+yFehMzQ(EdPgi,zdYo4u ?9Mk%%!֎jvш1tMf~*{2FB1O4\*R 쯄GW}k-kyjt7zb2ukpnl_ `0Qs0yzAT|KB!ɰqmfhvC( -Sʧ͜dnx\,_}vGՍ`-re|]KRu/Gr'`v<3WvEu|KA\_*߼mca>xQe4VX_|RF?u;oUjR_%/;7dY&+0`x\NOjez!ßiAUUOhʉ#hbia^Gj-y(Ę2/k!ѫ <.^J:CY+T,=V 0fΑq)<>PeU16F @'hrӑFsۼOhB HPznΒA2`aeH+=nq'`D1c9B݂4fL<>=<}2}|П |X9XD݄7T=6B/l $H^ě/zMKĞPl'ѐgH+܊C@r0Վ"Z'ܴoBԺXks]gxC'$!|9~;A]b!0_uM=b*MzM Xw1]lu1X2Gm#^ΌQJ("Ix!wy>B:{M¯Why@a@d+Z 4`N'%Duqf6[SzS UпN2V{if)@)b;J_PC,MO&tDD4qq|;BZ,sxHDwA~/;'GO␤7 X&Gax6$"QFo.MUeđ7:R$;Ŷ^ o= c]Ş(>3n>a"Qz$H`ƴ1>4IO|IA4f< hBzxSV05ނJ)f跛 `IH[*)YjT֊֙85xʂ#Pm f8%,]0j?a @z KbTE=ERD57eTn4 9:4ȥc͞V { L.B?>ll?lo>b屝Rc$hL\qϘziGbEQ.4&iϤ#[(#*LSS]mЃPAF~No:{X=>!*HS_;>qLo0a Dzэ9mxecuP8\ILGBTRU;Td?Ά#Ơ١0a}@*gmTyĂ'[wԄ^8s,P>h2zd 6Beb'QJ!ezt ?h:r_~3]\>7>cmWgR/�E2rRfHAaeklejՄ8aScoܼ*=yN)D#@*HzO6Oqp_ˢM/GpicSL'`ϭ3Ls׬^S_7(mazU4V(ȯCƐMڼ0Fk-^X#EХ9q"7S(I-U/C 3]v7&~&QEWu'ʜVlZt RF|%]z%Z{\ߢp0/Ǻ0uqpa:S}\mŔ:|&'L-d01>LG^EӋtt-UB-A,֔&^ĉP<ȏ'`0J;oXQ(l<˿ \_v4+u24*nd)̏k7'e4^2`UqytI0u6Ij2ڵFab/l9"lH޿.@RA (5(?7Y Ŕ.5mhc( 'ḤdS4gTt"*iB,k/2?}pX5`UJS034h#LD&Axdyzc\&7->̈́:H^2\w=a 1+rz07S 03i`ydeэÞW>;KH=1,m3boh|\T/kz/03%eZY[FJ7{P7\|^´NxU'eР$)by>{'{ 3(S&*٪yAHnw+\el9v)EG`~lWsD`l'Y*#DJWTvIda6;ڋ_ab֪ jail j:lL`cyY:-=~#p|#uĶӐTxG xva9*BLUC/Rr)f!MfGnqzx(cx$'|Ϛ?k? @g??w%ZIo}KT.5\=d[e3<4adJL4> Y}kA[ՕNp4,LCg1sJngֿguUqQ[<=%3F4{‡S<.oviemʕ{SCPh R\g2?vwg̬)[,n 1 {\dkw_ii{e a¿Fah@2""9e҄)h#mbhҁqF‚n x(7CIED_'aZΩ+k}ttU%-pxjg$T:fCjp3BS:=iSŦ;ݠNu"/3J!͒\:ʬן/0׏ȜntT;gd-"6ۜ| UZ(UH^r{z cP:(/@DΔunJ6wcNؾAio<6x~UazΎ1=;wÁ}̼feNt1M{g~]mJ+w7'$s}ePOO;3%!߃4鈛0%a߻zL,)Ld�ٴd&I"u:os,�7wQ`Cgd0c|Vth^)痲G핻[&G~JYm?Z`?PٝeMœueEʕԽ}ӒE}l01T",zZ8(BKmwfϹ^Tl œ9hZr2kMǎ%g7s\־%bXŖޒÖ[֚Tqy><``_~1)n6??zv ;pEtE9 s͒Yo"c5: :|1Sӄw~L^+abL 1;#mKOM >avM̙+WoXBr[ƣ-֬ol3أ4lJd7|s5K~A㘌2q#@3;'@DrKcya,&"T2fM:87I<'�ZݏiN-"8>_n,V9|uV<";~qʎޝ܏ҳ6oֺcbHXEDgUf 7Y`#%:M0oa1Z,?Gt -yO;N B&'ӯ'~~"ՀDV!;Jkj6?/15܁;r흖đ t ,p~\>_ߐ`jz&v=UQc2/6mS,Y+ckXaig@-sal!J8N>`l꣣sssN̛`wv ։hfGO׏vAG(,飚Έk1CF/@[ejR /w&Ŋ7:P!iдzG$*D8>}dfSVp16SryjC"_9tGVoXRY(vGw! (zX^+7#oHPTK\XbU]+ڊbflB ?N?7 D= *}aFn43"˥ DEKY|#_,ޤ;@38Zd\uK[_Y}@-}m:k4y@b}͖-pgwP%{ԥs'#v:[2=]BRZeyB."o|,#KAn`'RD6R#NVVFfU1B}K+W@B=@P c눮 1W"U-jG%bŀK3^ͣ$Z6i_?cy,?F# H x.-I,C}uvciqǎ88f;lmVN}YȽ vY^rDZeZ<ɋgfi_xV5A9Yz)kk0vA`~`ebhuhp[X+E$=+V0Ci:qb*5zd;CnH!ٯ <;b/?/™N'B {<x=҇#憁/>%Zb<5F[+"GH3M=7D!Y^ioe1m^ 2;"Pǜ O߿�K'C:!`3eW/x_0001Q =3 (±:#RzhCxJdAĕk R!xio}f@.G]CrEo$VXQ̿j5c{Q8CNCz*vEO0J0 nK2EpljܼH }[\24]P(GcSZ;`\-QKE4bBkK<>.N;!'=0oE~`h\H#xWgા;!e{h/!4a:˄?d$^bfY.ohM'Gx>>ǜH^bЁxvygEa7$k</_21uߝcX!m&e}/>3%= {6>#*}ZGV(m(2=<1Z ,'2mJƎ5}P%Ay,RTo}!N]τ /ŢXà^F·]fFJc'j6A %!k0aj;hIRH?aEL*9_H-N/ Itluھi0E@c\@/'0l ֘K*z!ekR!ZX6")wD4٦H"}Sp@}>>]mcsJս5̾_n.ߢBW/޽8)/."PYIevX'ٷ#I RaD.v-lHCqB2RcvA?(PӜJ(;ăeŲX2,Ţi77+<9q }Q]ȆJ~1o GXk.e=8=Gvvk>#}J!O,n8)mE\Bg]ۅtA\:1gAnI|*R.Au)] ͧRX<="lȝ,dQд^)~vtp9;;=xtCZ<4Q[(E|0ߢ`QpՀZW25+[ƕӟ*]>{]2Z2W-}軥RpL0He8*eL{<9+!gq#l%D\SLtCAR"W*y:~MhN.^0Dԉ-`I&+l(*[Ѩ)E@́uN'|)=ؑN7 T7pt:]C`XAà(I=Z_H]vƪx( Uj ҝvd;1(FoJ?LbB蔮tW%@(BPSJUשH $˓ iԨhjC ˔2ei5 2.{R)aձ'{Vn;^>c fo쎱5 kzIKtMGXK8n{z A#+0H~n@u6P&*ep5n ̚bP8pr^B2@L[*q}ؔp,g>!WTP ӶpK|{%t33:t(Y7ԧO'z&3V vͯްcʤd)?M{V"Lff ~fH 9M:f!@!! Q"I&!Ǵ̒¤)^Xj\ckQ6pI3C9׉і7 |` b\`3vdK<,yE=Hq`9R!Gi>_~L~4cL~Fr{\ގݐyb#[?eU)ͭ~7?nnB#}aD;C.p!1Z?dvCqYO$$ha-#eNb(Ax�- 9J~+CnCOM] /QhyXUo"3$Ihjͱ&{w-xRnx%>xY+m; (3v)'[de:Iʺ[>{ Twy킯DmfIpkn0iTL(j_-Muw [5t1&F }7w?iӫS_[ 2 ]߽BA[3b=t[wlOETL#'=G1DƓѕqRd$b)xzQz;_zg4Ζ:~[Z7vl0G tTVL_ej-ɥrR.[wdI>v])doyxu":GxXI䕛x(#/%ae19Nx]XV\͇9S`<+3yU|t(\BAZk0v:(!WL;R^*VVVAV}}=L]]>͂mF9l0n`@.1v:~<@(kT9~NCSɯ, Wq0n\KVwž~ӽ_ٿ4.ϸc;!x ZM?û-VC/I"Dtu )b膕?Ryjfwo`ƅFjuy7NBJӪTwZhHⱩ;32,| y Ss@'-6II)06n57&XscZiٙ6e?G

01 di desaru - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di desaru - Google Blog Search


Sepetang <b>di Desaru</b> dan Tanjung Balau - Xpdc Faiz

Posted: 15 Jul 2012 06:52 AM PDT

Hari minggu kali ini kami melepak di Desaru dan Tanjung Balau, Kota Tinggi yang hanya 30min berkereta dari rumah kami. Pusat peranginan yang terkenal di Johor ini sememangnya menjadi tumpuan orang ramai pada hujung minggu daripada asik lepak di rumah sahaja. Maka, kami singgah dulu ke Bandar Penawar untuk membeli makanan sebelum lepak di Tanjung Balau.

Bandar Penawar yang sunyi.

Petang yang agak panas tidak menghalang kami dan pengunjung lain dari beraktiviti di Tanjung Balau. Pantainya yang landai dan kemudahan yang ada, menjadi keselesaan bagi semua pengunjung. Pengawal pantai juga sedia khidmat sekiranya berlaku kecemasan.


 

Kami di Tanjung Balau

Lepak-lepak sambil bersukan., hehe.

Setelah puas mandi manda, kami berkunjung pula ke Muzium Nelayan. Bayaran hanya RM2, memberi maklumat jelas mengenai aktiviti perikanan di Malaysia. Pelbagai info dan barang pameran menerangkan kepelbagaian cara dan peralatan menangkap ikan.

Kami di Muzzium Nelayan

Cantik sungguh!

Pelbagai bahan pemeran yang menarik.

Patung mini dengan lanskap perkampungan nelayan zaman dahulu.

Setelah puas menikmati keindahan pantai di tanjung Balau, kami melepak pula di Pantai Desaru, Kami tidak mandi di pantai Desaru ini kerana telah bersiap lebih awal setelah mandi di Tanjung Balau.

Melepak di pantai Desaru

Sesungguhnya kami sangat gembira dan ceria semasa sepetang di tempat tersebut.

01 di stulang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di stulang - Google Blog Search


DAP Optimis Tawan <b>Stulang</b> « ibn_bacoks

Posted: 04 Sep 2012 08:59 PM PDT

(Pembukaan rasmi Bilik Gerakan DAP di Stulang)

JOHOR BAHRU – Dengan kelebihan mengecilkan majoriti kemenangan BN di Dewan Undangan Negeri (DUN) Stulang, mengundang keyakinan yang tinggi buat DAP untuk menawan kerusi tersebut.

Menurut Setiausaha Publisitinya, Tony Pua, tumpuan partnya terarah di situ kerana riak-riak perubahan mula membengkak dengan hasrat mengambil alih tampok pemerintahan negara.

"Pada tahun 2008, Barisan Nasional (BN) menerusi MCA menang dengan lebihan undi yang tidak banyak di DUN Stulang dan kami percaya DAP boleh menang pada Pilihan raya Umum (PRU) 13 seterusnyan menawan kerusi kawasan ini.

"DAP berharap dengan perubahan dan kejayaan yang dicapai di beberapa negeri pimpinan Pakatan Rakyat (PR), kita dapat meningkatkan undi kepada DAP daripada kaum Melayu, Cina dan India," katanya dalam satu kenyataan.

Ibn bacoks diifahamkan, Setiausaha Pemuda DAP Johor, Andrew Kah Eng disebut-sebut bakal dicalonkan dalam PRU di kawasan terbabit.

Untuk rekod, penyandangnya Mok Chek Hou-BN hanya mampu menang dengan majoriti 4181 sahaja.

Sementara itu, selain lonjakan sokongan memihak kepada DAP, Pengerusinya, Dr Boo Cheng Hau berkata, pembukaan Bilik Gerakan DAP di DUN Stulang itu merupakan yang ke 17 sejak PRU 2008 lagi dilihat mampu membuatkan BN di situ dalam keadaan yang tidak selesa.

Cheng Hau berkata demikian ketika ditemui media selepas Majlis Perasmian Bilik Gerakan DAP DUN Stulang, di Taman Maju Jaya, dekat sini, baru-baru ini.

Hadir sama, Ahli Parlimen Bukit Bendera, Liew Chin Tong.

 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved