ads

Isnin, 13 Mei 2013

01 di kota tinggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di kota tinggi - Google Blog Search


PENGEDAR SHAKLEE <b>DI KOTA TINGGI</b>, JOHOR | Damia Pit Shop

Posted: 01 May 2013 10:16 AM PDT

download (1)

Alhamdulillah…setelah sekian lama tak "mengemas" rumah yang dah bersawang ni, hari ni berpeluang untuk menyapu habuk-habuk dan sarang satang labah-labah di setiap sudut rumah ni…

alhamdulillah juga, syukur…. saya menempuh alam "housewife dan WAHM" dengan hati yang tenang tanpa ada sekelumit perasaan menyesal meninggalkan alam pekerjaan ..sudah 4 bulan berlalu, dan bulan Mei ni adalah bulan ke 5…

Perniagaan Shaklee saya semakin berkmbang, alhamdulillah..malahan, saya sudah mampu menyimpan stok produk shaklee di rumah supaya senang untuk anda yang berada di sekitar Kota tinggi, untuk mendapatkannya secara terus dengan saya…cuma hubungi saya, cnfirm apa supplement yang anda ingini, tetapkan masa dan waktu yang sesuai, kita boleh berjumpa di bandar kota tinggi, atau saya hantar terus ke rumah anda atau anda datang terus ke rumah saya :) . tiada masalah …

saya pasti, ramai yang sukar mendapatkan produk shaklee ini di kawasan ini, jadi, anda hanya mencari saya kerana saya adalah pengedar sah shaklee di kota tinggi, johor dan kawasan sekitarnya..

anda inginkan supplement kesihatan, penyusuan, kecantikan, minda anak-anak, kecergasan dan kecerdasan anak-anak, baik pulih dan kekalkan monentum hubungan suami isteri, kesihatan untuk masalah dalaman wanita, msalah kesuburan dan apa jua, saya akan cuba membantunya.

layari website saya ini untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut…hubungi saya :-

FB : Siti Noriza Saleh

pages : Damia Pit Shop

email : admin@damiapitshop.com

sms/whatsapp/call : 013-7374958

01 di gelang patah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di gelang patah - Google Blog Search


Breaking news: LIM KIT SIANG buat u-turn <b>di Gelang Patah</b>? | The <b>...</b>

Posted: 17 Apr 2013 09:07 AM PDT

April, 17: Khabar angin bertiup kencang LKS sedang menimbang keputusannya bertanding di Parlimen Gelang Patah untuk menentang MB Johor, DS Ghani Othman.

LKS sedar dia tidak akan mampu untuk menang tanpa sokongan bangsa Melayu yang dijangka tidak akan membenarkan LKS bertapak di Johor apa lagi selepas melihat keghairahan Singapura untuk membantunya.

LKS mempunyai dua hari lagi sebelum membuat keputusan muktamad.

Difahamkan beberapa kerusi DAP belum diisi bagi membolehkan LKS mengubah pendirian.

01 di johor bahru - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di johor bahru - Google Blog Search


Premium Beautiful by Azlin Safena: Undilah.... <b>Di</b> Larkin, <b>Johor Bahru</b>

Posted: 09 May 2013 08:54 AM PDT

Pengalaman Alin menjalankan tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia. 
Ini kali ke-3 Alin mengundi.
Rasa macam reunion pulak, jumpa jiran-jiran lama dan juga cikgu sekolah agama. Tak sangka masa mengundi boleh terjumpa. 
Nama Calon, sempat snap!!!
Lepas mengundi, singgah Pasar Larkin jap. Beli barang-barang dapur. Time balik kampung ini lah, peluang nak spent time dengan mak n bapak. Bukan selalu balik kampungkan.... Sob sob Sob. 

01 di parit yani - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di parit yani - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 11 May 2013 07:19 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Apr 2013 07:50 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Apr 2013 07:09 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Jan 2013 07:50 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Nov 2012 12:00 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Nov 2012 07:33 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Nov 2012 07:33 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Nov 2012 07:25 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Aug 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Suara Simpang Kiri: PANAS SUNGGUH HARI NI...KUGAGAHI JUA

Posted: 25 Jul 2012 04:17 AM PDT

Pagi ni kerja seperti biasa. Tamat jam 1.30 petang. Sampai simpang tiga Seri Medan tu confius, sama ada nak belok ke kanan iaitu balik rumah untuk tidur, atau belok kiri menuju ke Parit Yani....
Akhirnya gerak hati belok ke kiri...
Destinasi rumah customer. Dua kotak Kopi Kelapa Dara dibelinya. Kemudian aku call abang aku Ustaz Baharuddin. Malam ni jam 1.00 pagi dia nak berangkat ke Tanah Suci untuk menunaikan umrah. Aku buka booth kereta, alamak jek kereta aku tertinggal kat kereta Kancil. Nak jalan terus ke Rengit? Kalau bocor tayar tengah jalan macamana? Ah...tawakkallah.....
Baru berapa minggu tak jalan kat Pt Yani ke Seri Bengkal ni, jambatan tu dah berpindah, jalan dah baru, ni 2 km dari Parit Yani menuju ke Pt Yob - Seri Bengkal.
Dua selekoh maut di Jalan Seri Bengkal dekat Seri Gading tu pun dah jadi jalan yang lebar....wau...bestnya...tak payah pulas stering lagi.....laju....laju....!

Persimpangan jalan Seri Bengkal...ke kanan ke Batu Pahat, ke kiri ke Parit Raja...depan tu dulu semak aje, sekarang dah jadi kota besar!
Ah....belok ke Pt Karjo ......dah ada pusingan U di situ, lebih selamat daripada jalan yang lama....
Dari Pt Karjo aku tembus ke Pt Kemang.....
Singgah di Salleh Food....taukeynya jutawan ni....income 6 angka sebulan...lagi-lagi raya ni
Nak beli apa ya....nak bawak buah tangan ni...
Beli ni ok lah...RM 13.00...Nama kuih ni apa, aku lupa, emak aku kata Kuih Pulau Pinang, kalau aku yang buat aku bubuh nama Kuih Sarang Lebah?
Pt Rejosari pulak aku redah, rajinnya orang kampung ni, tepi jalan pun mereka tanam pisang
Persimpangan Kg Seri Bahrom, sampailah aku rumah abang aku....dia tak nak diambil gambarnya kerana dia tu handsome sangat macam Yusuf Haslam masa muda-muda! Semoga kakandaku selamat pergi dan selamat kembali ke tanah air ya...
Balik .....lalu rumah bekas makwe lama aku ....entah berapa anak dia sekarang.....hahahahahaha! Agaknya 12?
Pukul 5.00 petang sampailah sudah di Batu diPahat...Panasnya, seronoknya kalau masa panas macam ni berendam di dalam air terjun.....
Beli kat sini Pn Pida...garenti lauk berbuka tak basi dan menyakitkan usus-usus di dalam perut kita. Lokasi ni ikut dari Hotel Pelikan belok Klinik Nur jalan terus jangan belok-belok, ada selekoh belok kanan sikit. Carilah di barisan kedai-kedai tu. Ada dua restoran asam pedas di situ. Harga pun ok...mesra pelanggan sangatlah.

Dua potong ikan pari, dan dua ekor ikan kembung besar RM 15.00...Oklah tu, petang tadi cuma ada 3 jenis ikan yang ada. Kepala ikan merah tu aku tak minat, nanti otak tak cerdas....?
Kesian kan isteri aku nak tolong suami dia tambah pendapatan, sebab tu aku beli asam pedas di Batu Pahat tadi, jadi taklah penat sangat.....tapi dia kena masak nasilah jugak....huhuhu

Alat Berat "Bego" Terpelosok <b>di Parit</b> | Portal Berita Wonogiri

Posted: 04 Aug 2012 09:10 AM PDT

Alat Berat " Bego " Terpelosok | Foto Sugiyarno

INFOWONOGIRI.COM – SIDOHARJO – Bego  sebuah kendaraan alat berat yang digunakan untuk meratakan tanah, mengalami kecelakaan terperosok ke parit di tepi Jl Sidokriyo Sidoharjo, Sabtu (4/8) dekat penggilingan batu di wilayah desa setempat.

Menurut informasi warga desa setempat, bego itu terperosok karena jalanya menepi, sementara jalan yang dilalui tidak mampu menahan beban kendaraan tersebut. Akibatnya alat berat tersebut terguling ke parit. Tidak ada korban jiwa, operator bego berhasil menyelamatkan diri.[nono@infowonogiri.com]

Incoming search terms:

  • video kecelakaan alat berat bego

PETANI KELUHKAN ZAT ASAM PADA LAHAN

Posted: 01 Aug 2012 05:22 AM PDT

Sejumlah petani di jalan ahmad yani dua, desa parit baru, kabupaten kubu raya mengeluhkan tingginya zat asam pada lahan pertanian mereka.

Akibatnya, tanaman padi banyak yang berwarna merah.

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Apr 2013 07:52 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Jan 2013 07:49 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jan 2013 07:23 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Nov 2012 07:48 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Oct 2012 07:54 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Sep 2012 08:22 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Sep 2012 07:35 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di parit yani</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jul 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Sampah Membludak <b>Di</b> Kota Tanjungbalai | Harian Berita Sore

Posted: 04 Jul 2012 01:25 AM PDT

TG. Balai-(Berita) : Tukang sapu sampah Dinas Pasar dan Kebersihan jalan Raya Inti Kota dan sekitar kota Tanjungbalai diketahui cukup banyak, bahkan membludak, namun sampah dijalan Inti Kota dan sekitar masih bertumpuk serta berserakan,  di jalan Vetran, jalan Suprapto, jalan SM. Raja, jalan besar Teluk Nibung, jalan Asahan, jalan Sei Dua, jalan Jamin Ginting, jalan Jendral Sudirman kota Tanjungbalai. Pengamatan wartawan dilapangan, Selasa (03/7) sekitar pukul 18. 00 s/d pukul 20. 30 Wib. Namun sampah di tempat pembuangan sampah tidak diangkut, sehingga sampah tersebut berserakan dijalan.

Padahal tukang sapu sampah Dinas Pasar dan Kebersihan jalan Inti Kota dan sekitarnya mencapai ratusan orang, lain pengkoret parit dan tukang babat rumput, namun parit/riol banyak tumpat, saat hujan turun air di jalan Inti Kota dan sekitarnya tidak jalan sehingga air hujan tersebut merendam badan jalan, seperti jalan Gereja, jalan A. Yani, jalan Jalius, jalan Pahlawan dari depan kantor PN sampai Kuda Putih, jalan Suprapto dekat TPO sampai kejalan besar Teluk Nibung percis depan Mesjid Menara Lima.

Hujan, Senin (02/7) sekitar satu jam, karena parit/riol tumpat air hujan tenggelamkan badan jalan, genangan air di badan jalan itu masuk kerumah warga penduduk, warga dan pedagang disekitar parit/riol tumpat itu mengaku mengeluh pada wartawan, setiap hujan turun air hujan masuk kerumah mereka, hal ini sudah lama terjadi, namun Walikota C/q Dinas terkait belum berupaya untuk mengatasinya, terkesan Walikota tutup mata, untuk masyarakat maupun pedagang meminta Walikota segera mengatasinya agar mereka warga maupun pedagang tidak terganggu.

Kadis Pasar dan Kebersihan kota Drs. Syarifuddin yang di konfirmasi wartawan di kantornya baru-baru ini, terkait tukang sapu dan pengkorek parit/riol Dinas Kebersihan mengatakan, tukang sapu jalan 230 orang dan korek parit/riol 50 orang lebi dan tukang babat rumput 25 orang, tugas mereka dibagi tiga seep, pagi, siang dan malam hari. Dam Truk 16 dan Engkel dilengkapi supir dan kernetnya sama tugasnya, tetapi kalau sampah/parit masih belum bersih, itu tentu terkait kondisi, atau masyarakat tidak membuang sampah pada tempatnya, sehingga sampah berserakan kejalan, dihimbaulah masyarakat membuang sampahnya pada tempatnya agar sampah tidak berserakan.-(SYN).

JPNN.COM : Gelapkan 7 Motor untuk Bayar Judi Bola

Posted: 07 Jul 2012 01:05 AM PDT

PONTIANAK – Tujuh sepeda motor digelapkan spesialis tindak pidana pencurian di wilayah hukum Sektor Pontianak Selatan. Setelah melakukan aksi tersebut, pelaku dengan sigap melarikan diri ke luar kota. Kendati demikian, langkahnya tidak berjalan lama. Berkat informasi masyarakat dan penyidikan tim aparat kepolisian, dia dibekuk di Jalan Parit Tengkorak, Kubu Raya, Jumat (6/7).

Jun (28), terus berkilah saat diinterogasi polisi. Dia mengaku melakukan tindak pidana penggelapan, karena untuk membayar uang perjudian sepak bola. Modus operandi yang dilakukan tersangka, dengan cara meminjam barang bukti ke teman terdekatnya. Setelah kendaraan tersebut sampai ke tangannya, Jun langsung menggadai sepeda motor itu ke orang lain.  "Saya gadai tujuh kendaraan milik teman-teman saya itu ke orang tak dikenal senilai Rp2 juta," kilah tersangka.

Dia mengatakan, baru pertama kali melakukan aksi tindak kriminal itu. Setelah beraksi, langsung melarikan diri ke luar kota. Saat merasa aman, tersangka mengaku pulang ke Kubu Raya tempat sanak keluarganya. Namun nahas, kedatangannya telah diendus aparat penegak hukum. Tanpa melakukan perlawanan, dia digiring ke kantor polisi untuk diproses lebih lanjut.

Kapolsek Pontianak Selatan, Kompol I Gede S Wahyudi menuturkan, tersangka telah lama buron. Laporan masyarakat telah banyak yang masuk. Bukan hanya tindak pidana penggelapan, tersangka juga melakukan aksi kriminalitas lain. Itu dilakukannya telah bertahun-tahun. Bahkan, tersangka juga telah masuk ke penjara sebanyak tiga kali.
"Dia melakukan tindak pidana tersebut di wilayah hukum Pontianak Barat, Polresta, Sungai Raya, Pontianak Kota dan Pontianak Selatan. Tersangka ini, berhasil ditangkap karena nama dan wajahnnya sudah terdaftar," ungkapnya.

Atas perbuatan tersebut, tersangka dijerat dengan pasal 372 dan 378 KUHP tentang tindak pidana penggelapan dan penipuan. Dengan ancaman hukuman minimal empat tahun hukuman penjara.

"Kepada seluruh lapisan masyarakat, jangan mudah percaya dengan aksi serupa di kehidupan sehari-hari. Jika trejadi hal tersebut, segera laporkan ke pihak berwajib terdekat, agar kasus tersebut segera ditindaklanjuti," imbaunya.
 
Sementara itu, jajaran Polda Kalbar melakukan razia penyakit masyarakat. Dari razia itu, aparat kepolisian berhasil menjaring 50 pasangan tanpa ikatan resmi, Kamis(5/7) malam di hotel, cottage, dan villa di Pontaianak.
 
Petugas mendatangi salah satu hotel dan langsung mengecek satu per satu kamar dan ditemukan beberapa pasangan yang bukan suami istri usai melakukan hubungan intim. Melihat kedatangan petugas, beberapa pasangan mesum tersebut terburu-buru mencuci tubuhnya ke kamar kecil.

Petugas langsung melanjutkan ke salah satu villa dan juga menjaring beberapa pasangan bukan suami istri. Bahkan ada juga pasangan yang berlari untuk menghindari petugas kepolisian. Namun petugas kepolisian melakukan penyergapan menggiringnya ke mobil Dalmas.

Salah seorang yang terjaring mengaku, sewaktu dirazia, ia dan pacarnya yang sedang berada di dalam kamar hotel. Ia mengaku tidak melakukan apa-apa saat berduaan di dalam kamar. "Awalnya saya jemput dia. Dia minta carikan penginapan. Tiba-tiba polisi datang. Saya tidak ada buat apa-apa di kamar," katanya.

Polisi mengamankan pasangan tanpa ikatan resmi ke Direktorat Polda Kalbar untuk dilakukan pendataan dan diberikan peringatan, agar tidak melakukannya kembali. Sebelum petugas membawa pasangan yang terjaring, mereka melanjutkan kembali ke hotel di Jalan Ahmad Yani. Di hotel itu, petugas menjaring puluhan pasangan tanpa ikatan resmi.

"Mereka yang terjaring dilakukan pendataan dan diberikan peringatan serta dilakukan proses hukum, tentang tindak pidana ringan,"Kata Kabid Humas Polda Kalbar AKBP Mukson Munandar, Jumat (6/7).

Menurut Mukson, razia yang dilaksanakan jajaran Polda Kalbar itu merupakan kegiatan rutin. Dengan tujuannya, mengantisipasi penyakit masyarakat yang meresahkan.
 
"Kita menertibkan penyakit masyarakat, agar mereka mengetahui dan menaati peraturan, seperti memiliki KTP. Masyarakat harus mengetahui bahwa KTP merupakan suatu kewajiban bagi setiap warga negara, supaya di suatu hari ada hal-hal yang tidak diinginkan mudah diketahui," ungkapnya.

Apabila ditemukan barang-barang yang mencurigakan, lanjut Mukhson, seperti narkoba, Sajam dan bom tetap akan ditindak dan diserahkan ke bagian yang menangani kasus tersebut. Terkait antisipasi maraknya isu bom, antisipasi yang dilakukan adalah dengan  razia. "Dari enam orang yang terjaring akan dibawa ke pengadilan. Mereka nantinya akan mengikuti sidang tipiring," tegasnya.

Mukson menambahkan , pihaknya akan melakukan razia rutin. Sasarannya tempat-tempat penginapan serta lokasi yang disinyalir mengarah pada tindakan kriminal. "Bagi warga yang tidak mempunyai KTP, diharapkan mengurus ke kelurahan terdekat, supaya terdata di daerahnya," imbaunya. (rmn/adg)

01 di tampoi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di tampoi - Google Blog Search


JUS MADU EPAL - KRUSS: Lokasi Baru Kiosk <b>di</b> Giant <b>Tampoi</b>

Posted: 06 May 2013 07:56 PM PDT


Lokasi Baru Kami berhampiran dengan Pentas Utama 

01 di segamat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di segamat - Google Blog Search


Addin: Bukti Pembelian Undi <b>Di Segamat</b> Di Dedahkan

Posted: 13 May 2013 08:49 AM PDT

KUALA LUMPUR 13 MEI: Calon KEADILAN bagi Parlimen Segamat, Datuk Chua Jui Meng mendedahkan, terdapat pembelian undi yang menyebabkan kehadiran pengundi sehingga 85 peratus pada pilihan raya umum 5 Mei lalu.
Menurutnya, daftar pemilih di Segamat mencatatkan 47,115 pengundi, dan kehadiran lebih 85 peratus pada hari mengundi menimbulkan keraguan.
Jelas Naib Presiden KEADILAN itu, separuh daripada jumlah 90 peratus tersebut melibatkan pengundi anak muda iaitu dari saluran 5 dan 6.
"Kita ada bukti berkenaan perkara itu, dan kita tidak menolak kemungkinan bahawa Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) pun terlibat," katanya yang enggan mendedahkan bentuk bukti tersebut kerana ia masih di bawah siasatan.
"Sememangnya Segamat ada penipuan. Ia perlu disiasat dan setakat ini semua bukti sudah pun kita serahkan kepada Rafizi (Ramli) untuk tindakan selanjutnya," jelas Jui Meng yang juga Pengerusi KEADILAN Johor.
Parlimen Segamat merupakan antara 27 kawasan yang disenaraipendek untuk siasatan lanjut berhubung isu penipuan pilihan raya. 
Rafizi yang mengetuai pasukan Siasat PRU 13 hari ini memaklumkan, 237 laporan diterima berhubung isu itu sepanjang minggu ini. ~keadilandaily

01 di pengerang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di pengerang - Google Blog Search


Pindah kubur <b>di Pengerang</b>, mayat ditanam 15 inci | KeadilanDaily <b>...</b>

Posted: 31 Dec 2012 11:49 PM PST

KUALA LUMPUR 1 Jan : Badan Bertindak Pengambilan Tanah Pengerang (Mantap) mendedahkan, kontraktor yang terlibat memindahkan kubur di Pengerang 'menanam' mayat dalam liang lahad sedalam 15 inci sahaja.

Malah, pihak berkuasa agama Johor, Jabatan Kesihatan, Polis, ketua dan imam kampung tidak memantau kerja pemindahan, kata Timbalan Pengerusi Mantap, Mazlan Aliman dalam facebooknya semalam.

Laporan polis telah dibuat di Balai Polis Sungai Rengit dan aduan kepada pihak berkuasa agama Johor agar kerja mengorek kubur dan memindah mayat dihentikan serta merta.

"Realiti sebenarnya sangat menyedihkan. Tapak baru di Plot PTD 54492 dekat Punggai dalam keadaan becak, bergenang air dan tanah lembik. Mayat yang ditanam pula hanya kedalaman 15 inci sahaja!

"Ia diukur sendiri oleh Skuad Pemantau NGO Pengerang diketuai Zaaba (Abdul Samad)," kata Mazlan.

Jelasnya, lesen menggali semula mayat di bawah Seksyen 10(B) Enakmen Perkuburan, Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Johor dikeluarkan kepada PIJ Holdings Sdn Bhd.

Polis peronda ditempatkan untuk menjaga kontraktor

"Skuad pemantau telah menegur secara baik kontraktor terbabit, namun jawapan balas sangat menyedihkan. Langsung tiada sensitiviti agama!

"Kita akan dedah pembohongan kontraktor dan menggesa hentikan sama sekali kerja gila mengorek dan memindah semua tanah perkuburan," kata Mazlan yang kesal dengan kejadian tersebut.

Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=42123

01 di chaah johor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

01 di chaah johor - Google Blog Search


BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 11 May 2013 03:29 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Mar 2013 03:55 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Mar 2013 04:12 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Mar 2013 03:42 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Jan 2013 03:34 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Nov 2012 03:30 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Nov 2012 03:33 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Oct 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Oct 2012 12:00 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Sep 2012 03:37 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Sep 2012 03:26 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 31 Jul 2012 03:19 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

perkhidmatan lori sewa <b>johor</b> bahru 0127518662 | SewaLori.Com

Posted: 31 Jul 2012 07:44 AM PDT

Jenis Lori | Type of Lorry

all lorries

Description

We provide perkhidmatan lori sewa johor bahru keseluruhan Malaysia seperti dibawa:-
Ulu tiram,kota tinggi,mersing,pengerang,desaru,bukit penawar,masai,pasir gudang,
Tebrau,ayer baloi,gelang patah,pontian,kukup,benut,senggarang batu pahat,kluang
Simpang renggam,machap,yong peng,labis,chaah,segamat,tangkak,muar,sedenak,senai,kulai,
Pulai,air hitam,sri gading,pagoh.

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Jul 2012 03:24 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Demo sunyi bantah sokongan Anwar terhadap Israel - Mybloghub

Posted: 24 Mar 2012 09:08 PM PDT

THE UNSPINNERS SAYS

Selepas solat jumaat lepas, penduduk setempat di Chaah Johor membuat demo mebantah sokongan Anwar Ibrahim kepada Israel.

Disebuah kawasan lapang di Jalan Nerawan, Kg Jawa, Chaah, seramai 30 orang kelihatan hadhi. Mereka menakkan dia kain rentang dan 12 placard bertulis 'ANWAR SELAMAT DATANG YAHUDI', JAUHKAN DIRI DARI ANWAR, ANWAR LOVE ISRAEL, BARUA LU ANWAR PENGHIANAT,ANWAR SOKONG YAHUDI MUSUH ISLAM,HIDUP PALESTINE,ANWAR PENGHIANAT BANGSA,ANWAR BOLEH BLA,…READ MORE

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Jun 2012 03:23 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

mill-assistant-engineers-job-vacancy-<b>chaah</b>-segamat-<b>johor</b>

Posted: 16 Oct 2011 06:12 AM PDT

}s6癪Ry6N߶4k2~#gKR.$(ò/I6i%՛,Gh4 \I4s/gYh6tϛ͋~ڍ ڑi6/?XmEQ9nш25Vd߽c*0r637ķؾ=7nd.|Qc|"513'Yƿ8pjG~ko4f[~Eu&!k ށ;?#=Eӱ};lތҚ=#oUQoYd޿m|jJ`wKۥeG|Z-ܬp<(/_C킼͝HѪ2ٲ'zLUmYVR�~in*qArV]`~y a6 Fsqbwh C6^.0Gҕ+`B%|b۱pi,"ji?`$f,@LI'sw,\2/nxriA_kw[˓ *jlpyn@EviYXۄn`(y#XMg}CE_;0rQHsz;)pӀ .>lk{p1޾&s< %Q `E捏`6C `ftr`2Clh]i{kȔ{ڹR8eZabIH,iZaFXK$D0Z=7X/R5!chDUoH66ZVw #JhuٿArCqt??1jC-jF�1 Mqu7yQhItM:CH"8j,b?izeRb/WkҶ!ɇdPQ. .nFIlTIf{z>]-όQtg[> , Ҋѥ g+kOqJ[5&Xl!@:f m80 DjܙE jHclLh\ )˿6P +}+i߆W0?i k<`Ỽbi[5uP^ Sҝ[Xht8G2iP!`ng)R-eZfDzĨY 2y2#07`7F@Mҹ|x06M0,tR>D8Cػ& t0MFi{HW6 vXϧ 4:i50S}DVJo=v턧zWGvH] Cj2%gx8#];I큢<8""Ō *$znXhqq!{Rr'*(;x0#w= V]|PH)ɪ9RyZ٠LHpyu2OYx¹g䔘+7:`H$ڠᇨ[$%ILԴS%cɗ&jj(f7b#jadFRXLsõ6FeʎFk%6 hP^0h4Eˬ!voyvqnS(C!q49xU0VPVxͥTx;!Mxys%ցVWmjb6 Z�-Seʸnm[ٖx?_bv^3:&Q"YEm4wCW2ea]FL9$XYXg|jp]e~tyyP}L*[hmPJ7ح ^̸b/@T'pHysmv~s;iVLf6QhHS܁jdEK6mTzlMf^0ҳ=oAh@j`FaSepPaEA7\P a%6R ? NQm):Zlߡ7D db1kx!Vٞٳxi SEƪaZ> nim::6L#Ixo_ AS|$hu^t+`aǦ^q<5r`;F`b;03ኑeB!@,oO"K0à -0\ ERD`,b_x#j*?H㗾>/fZ@JPB:lvz{[JEǠF]LXD4KHѢ#&@ೄRmj+WGcp=ĽU!;JV1Gi/Mϒ4 'vRfc%g280v!&Y.j\2)4)XKδJ1i@@1uVIjX:DpRܑ {:gLA٢t)j$BXIfAJ{+@r-†p(`)i$!Q kZaa⠘ $Fè`g+]2t^a.{q(:̎Vk[M&Cu/x;OgKC+`ftע+S©;_idvr gˋqEG-tdXbH7eE4dd]Y2]m73ۺ1I. \iF^RF"}ڍwp*%TmA HMDo$HϮ<}HV\RzcT̎2RFI9,)5s0ky26ӦTytlJQ|ΪAY,;(χTPC?TAĈܖ25W0PL$ɘ7wtU}Pu=ut>ֿ)NTho4/wSKr]"ֵ/O̾z["\X9Cxҙ9#vbzDj[Eڑ&8d*>|Ћ" Oa`&*w+cNh'/-Ȟ+fɣ<}{1=W #4dt=12 rYNQשĜpF4C.RRcLY벭VWr0Rf[ݨBF䩟tΎybAzЋ&G+($k6ۍV;Aвª96a#ldںjsPR?n`8ݑ Y|e7h"\OCemdNQ[Sζ|{(n|ޡuvE)v-U{eVDڭ"KP%P 4@˒Eb!^;_iDP14%#`8l֟+K"ZDWyu٩4ϛIQ2IGPd+-¥ڶUqWrC[j%2Nkِq|yK Zjs8spd~j3'A.nS[3wAsR۴~Ԗc|QX=^vndZb;`:O4]v{u2ȶgy0tcbM:6v92.nK!==wu|&& V0+ "VJTtT^RR4:F͍,YWFfwxx~{;޸kz`EڵЋN1'M踎UQ$DYFWE ;BN 0z#)'>xܹ| sm#](AQ.0|c_C1j`zжnԷY=Joao!m9任m,! lY,WJ42p; F;<=:GYeKzO2t`%BBqN& <"%D]mi#}#ͨU~ҊRUoU/$x!Gm=|-/ q3K_Qd\31OxK>đhgUMB"rrޣ&k9־xKÚE35"~2 ?|lcDi+NI^HZl~V{^'*x[x|,Y/HU!JT@dfӽ. mFbTcU%uO싊rUW+Tq册k@@b3Xi8RA`B3n6bժrlA LHbi~b}RٵHiTzR ( vU !b?MзQ1\@auM7B/Atdq@G%3ݠ<,Nl߯2.2A T}՗rwijZOƥϿGu2!f*t)od/nx@6^~;,HFH3b4ʊȦ#呔5HVKxS K]C{/Oj!ҸTQOʊ;XVVNy\Ui<@Y9ٷ ~H :(ot M{zu) hm*v#4 RQ+սJ7OB6^W{Q^4bLTnF{ezU*sPS6Q_&n_險3]CjeDUmUQœ .e]Έ{3B ;!M^!,>Y5ܘDt@ ۾ +HL͆+61v'*:BuHٮꏊLVP(JY!|7vJUbLlH4ͦ12y5P����@m p|%޿Ok[K~Jo"oV]+|LnK+%YKU)!*~GM@AЩ@RWK({a37my`dY21Rg?8uHW.Y͵QVDH!`;O<˛\G_Ot[w;)S"}<&ۢ;}D*]ET[wGxN/W9M8EĎ䷡cXz:V,,!n;Inp;akX3kQ 4^{WLu[ǹ//+#}nei$?\"F++c-f1G%~l!h] .?](^xgewc Ɓ~pkVH|Kr~95:3_-tLo` )K|W21/u?ۘ?r?dg!U^жnh7IS^䙞^WSgG}%CwlS+nxs;} nʮH#im_70|*` =kD3Gxp6IoNk⹖jsVpƠO:3:{s| Ǽp|ӓ

}s6癪Ry6N߶4k2~#gKR.$(ò/I6i%՛,Gh4 \I4s/gYh6tϛ͋~ڍ ڑi6/?XmEQ9nш25Vd߽c*0r637ķؾ=7nd.|Qc|"513'Yƿ8pjG~ko4f[~Eu&!k ށ;?#=Eӱ};lތҚ=#oUQoYd޿m|jJ`wKۥeG|Z-ܬp<(/_C킼͝HѪ2ٲ'zLUmYVR�~in*qArV]`~y a6 Fsqbwh C6^.0Gҕ+`B%|b۱pi,"ji?`$f,@LI'sw,\2/nxriA_kw[˓ *jlpyn@EviYXۄn`(y#XMg}CE_;0rQHsz;)pӀ .>lk{p1޾&s< %Q `E捏`6C `ftr`2Clh]i{kȔ{ڹR8eZabIH,iZaFXK$D0Z=7X/R5!chDUoH66ZVw #JhuٿArCqt??1jC-jF�1 Mqu7yQhItM:CH"8j,b?izeRb/WkҶ!ɇdPQ. .nFIlTIf{z>]-όQtg[> , Ҋѥ g+kOqJ[5&Xl!@:f m80 DjܙE jHclLh\ )˿6P +}+i߆W0?i k<`Ỽbi[5uP^ Sҝ[Xht8G2iP!`ng)R-eZfDzĨY 2y2#07`7F@Mҹ|x06M0,tR>D8Cػ& t0MFi{HW6 vXϧ 4:i50S}DVJo=v턧zWGvH] Cj2%gx8#];I큢<8""Ō *$znXhqq!{Rr'*(;x0#w= V]|PH)ɪ9RyZ٠LHpyu2OYx¹g䔘+7:`H$ڠᇨ[$%ILԴS%cɗ&jj(f7b#jadFRXLsõ6FeʎFk%6 hP^0h4Eˬ!voyvqnS(C!q49xU0VPVxͥTx;!Mxys%ցVWmjb6 Z�-Seʸnm[ٖx?_bv^3:&Q"YEm4wCW2ea]FL9$XYXg|jp]e~tyyP}L*[hmPJ7ح ^̸b/@T'pHysmv~s;iVLf6QhHS܁jdEK6mTzlMf^0ҳ=oAh@j`FaSepPaEA7\P a%6R ? NQm):Zlߡ7D db1kx!Vٞٳxi SEƪaZ> nim::6L#Ixo_ AS|$hu^t+`aǦ^q<5r`;F`b;03ኑeB!@,oO"K0à -0\ ERD`,b_x#j*?H㗾>/fZ@JPB:lvz{[JEǠF]LXD4KHѢ#&@ೄRmj+WGcp=ĽU!;JV1Gi/Mϒ4 'vRfc%g280v!&Y.j\2)4)XKδJ1i@@1uVIjX:DpRܑ {:gLA٢t)j$BXIfAJ{+@r-†p(`)i$!Q kZaa⠘ $Fè`g+]2t^a.{q(:̎Vk[M&Cu/x;OgKC+`ftע+S©;_idvr gˋqEG-tdXbH7eE4dd]Y2]m73ۺ1I. \iF^RF"}ڍwp*%TmA HMDo$HϮ<}HV\RzcT̎2RFI9,)5s0ky26ӦTytlJQ|ΪAY,;(χTPC?TAĈܖ25W0PL$ɘ7wtU}Pu=ut>ֿ)NTho4/wSKr]"ֵ/O̾z["\X9Cxҙ9#vbzDj[Eڑ&8d*>|Ћ" Oa`&*w+cNh'/-Ȟ+fɣ<}{1=W #4dt=12 rYNQשĜpF4C.RRcLY벭VWr0Rf[ݨBF䩟tΎybAzЋ&G+($k6ۍV;Aвª96a#ldںjsPR?n`8ݑ Y|e7h"\OCemdNQ[Sζ|{(n|ޡuvE)v-U{eVDڭ"KP%P 4@˒Eb!^;_iDP14%#`8l֟+K"ZDWyu٩4ϛIQ2IGPd+-¥ڶUqWrC[j%2Nkِq|yK Zjs8spd~j3'A.nS[3wAsR۴~Ԗc|QX=^vndZb;`:O4]v{u2ȶgy0tcbM:6v92.nK!==wu|&& V0+ "VJTtT^RR4:F͍,YWFfwxx~{;޸kz`EڵЋN1'M踎UQ$DYFWE ;BN 0z#)'>xܹ| sm#](AQ.0|c_C1j`zжnԷY=Joao!m9任m,! lY,WJ42p; F;<=:GYeKzO2t`%BBqN& <"%D]mi#}#ͨU~ҊRUoU/$x!Gm=|-/ q3K_Qd\31OxK>đhgUMB"rrޣ&k9־xKÚE35"~2 ?|lcDi+NI^HZl~V{^'*x[x|,Y/HU!JT@dfӽ. mFbTcU%uO싊rUW+Tq册k@@b3Xi8RA`B3n6bժrlA LHbi~b}RٵHiTzR ( vU !b?MзQ1\@auM7B/Atdq@G%3ݠ<,Nl߯2.2A T}՗rwijZOƥϿGu2!f*t)od/nx@6^~;,HFH3b4ʊȦ#呔5HVKxS K]C{/Oj!ҸTQOʊ;XVVNy\Ui<@Y9ٷ ~H :(ot M{zu) hm*v#4 RQ+սJ7OB6^W{Q^4bLTnF{ezU*sPS6Q_&n_險3]CjeDUmUQœ .e]Έ{3B ;!M^!,>Y5ܘDt@ ۾ +HL͆+61v'*:BuHٮꏊLVP(JY!|7vJUbLlH4ͦ12y5P����@m p|%޿Ok[K~Jo"oV]+|LnK+%YKU)!*~GM@AЩ@RWK({a37my`dY21Rg?8uHW.Y͵QVDH!`;O<˛\G_Ot[w;)S"}<&ۢ;}D*]ET[wGxN/W9M8EĎ䷡cXz:V,,!n;Inp;akX3kQ 4^{WLu[ǹ//+#}nei$?\"F++c-f1G%~l!h] .?](^xgewc Ɓ~pkVH|Kr~95:3_-tLo` )K|W21/u?ۘ?r?dg!U^жnh7IS^䙞^WSgG}%CwlS+nxs;} nʮH#im_70|*` =kD3Gxp6IoNk⹖jsVpƠO:3:{s| Ǽp|ӓ

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Nov 2012 03:08 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Nov 2012 03:16 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 31 Jul 2012 03:19 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

perkhidmatan lori sewa <b>johor</b> bahru 0127518662 | SewaLori.Com

Posted: 31 Jul 2012 07:44 AM PDT

Jenis Lori | Type of Lorry

all lorries

Description

We provide perkhidmatan lori sewa johor bahru keseluruhan Malaysia seperti dibawa:-
Ulu tiram,kota tinggi,mersing,pengerang,desaru,bukit penawar,masai,pasir gudang,
Tebrau,ayer baloi,gelang patah,pontian,kukup,benut,senggarang batu pahat,kluang
Simpang renggam,machap,yong peng,labis,chaah,segamat,tangkak,muar,sedenak,senai,kulai,
Pulai,air hitam,sri gading,pagoh.

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Mar 2013 03:54 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Jan 2013 03:14 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jan 2013 03:41 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Nov 2012 03:46 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Nov 2012 03:54 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Nov 2012 03:38 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Nov 2012 03:59 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG JOHOR: 01 <b>di chaah johor</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Aug 2012 03:34 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Posted:

[unable to retrieve full-text content]
 

BLOG JOHOR

Copyright 2010 All Rights Reserved